Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ DIMITRIO KONSTANDI


λέξεις - σκέψεις Ιωάννα Υποδηματοπούλου 

Τα stekia pantou ήταν η αφορμή για να γνωριστούμε. Ο λόγος απλός.. η τέχνη έχει τον χώρο της μέσα στο δικό του blog. Έτσι λοιπόν, από το κείμενο stekia pantou by konstandi  και μετά μιλάμε κάθε μέρα. Αυτό με έκανε να γνωρίσω ένα άτομο προσγειωμένο, με γνώσεις πάνω σε αυτό που αγαπά,  μια ήρεμη δύναμη που έχει στόχους και όρεξη να δουλέψει. Αυτά τα κομμάτια του ήταν ο λόγος για να κάνουμε μια κουβέντα, να μου λύσει κάποιες απορίες μου και να σας τον παρουσιάσω. Κυρίες και κύριοι σήμερα γνωρίζουμε τον Dimitrio Konstandi  ...




 Πώς θα ήθελες να σε γνωρίσει ο κόσμος; Δώσε μου μια εικόνα για σένα.
-Η αναζήτηση μίας τέλειας εικόνας εσωτερικά και εξωτερικά με ώθησε να ασχοληθώ με τις καλές τέχνες και έτσι γεννήθηκε η ιδέα να δημιουργήσω το konstandi.com που καλύπτει κοινωνικές εκδηλώσεις, δρώμενα τέχνης και διάφορα θέματα περί μόδας.
Η φιλοσοφία της σχεδιαστικής μου γραμμής αναφέρει: « Η λυτρωτική αναγέννηση φανερώνεται μέσα από τον ανώδυνο θάνατο των ψυχών μας».
Ποια η αφορμή για να μπεις στο χώρο της μόδας και τι είναι αυτό που σε κρατάει;
-Το 2003 με γνώσεις γραμμικού και ελευθέρου σχεδίου δημιουργούσα διάφορα σχέδια-σκίτσα που ποτέ όμως δεν τα ένιωθα ολοκληρωμένα. Μία μέρα παρακολουθώντας ένα περιοδικό ανακάλυψα σε ένα άρθρο μία εκδήλωση μόδας την οποία και παρακολούθησα. Εκεί γνώρισα τρεις γνωστούς σχεδιαστές οι οποίοι με τη γνώση τους και την εμπειρία τους με βοήθησαν να κατανοήσω το γιατί τα σχέδια-σκίτσα μου δεν τα ένιωθα ποτέ ολοκληρωμένα. Από την επόμενη κιόλας μέρα ξεκίνησα να δημιουργώ καινούργια σχέδια με τους δικούς μου τόνους. Είχα βρει την αντίστοιχη μου «μούσα».
Η μόδα είναι αιώνια και δεν έχει σταθερούς ορίζοντες διότι ο καθένας ξεχωριστά δημιουργεί τους δικούς του.
Αυτά με κρατάνε ζωντανό η ανακάλυψη, η δημιουργία και η διατύπωση τους απο χαρτί σε ολοκλήρωση.
Είσαι ένας άντρας που στα όρια του επιτρεπτού κάνεις ότι μπορείς για αυτό το χώρο. Μέσα στη μέρα σου τι είναι αυτό που κάνεις συχνά για να κρατάς επαφή μαζί της;
-Ενημερώνομαι ασταμάτητα για τη παγκόσμια και την εγχώρια μόδα σε ρούχα και κοσμήματα μέσω του internet.
Αρθρογραφείς. Έχεις δικός σου site (konstandi.com). Από πού εμπνέεσαι και διαλέγεις κείμενα;
-Κάθε μορφή τέχνης θέατρο, μόδα, εικαστικά, εκθέσεις και παράξενα νέα παγκοσμίως έχουνε μία θέση σε αυτό το site. Μεγάλο μέρος της επιτυχίας του το οφείλω σε ένα φίλο στυλίστα, fashion blogger και πρώην συνεργάτη μου.
Ποια είναι τα όνειρα σου και ποιοι οι άμεσοι στόχοι σου μέσα στο χώρο;
-Όνειρο μου είναι να ανασυγκροτηθεί ο Πανελλήνιος Σύλλογος Σχεδιαστών Μόδας, όπου έχει διαλυθεί κάποια έτη πίσω. Θα ήταν μέγα προτέρημα καθώς η ελληνική μόδα όχι μόνο θα κυκλοφορούσε δυναμικά εγχώρια αλλά και παγκοσμίως.
 Τέλος θέλω να τελειώσω κάποιες πρόσθετες σπουδές που έχω αφήσει στη μέση και να μεταβώ στο εξωτερικό και να πραγματοποιήσω νέους στόχους.
Ποια θα ήταν η μεγαλύτερη σου επιτυχία ;
- Η μεγαλύτερη μου επιτυχία είναι το ότι ζω, αναπνέω και σχεδιάζω για την Ελλάδα
 Που θα ήταν το ιδανικό σημείο για σένα να γίνει μία φωτογράφιση μόδας ;
- Το ιδανικό σημείο διαφέρει ανάλογα με το concept του ενδύματος. Για μένα η ύπαιθρος είναι ένα δυνατό σημείο για φωτογράφηση διότι όλα αποτυπώνονται φυσικά.
 Θα ήθελες να συμμετέχεις ενεργά σε ένα fashion σόου ;                     -Ανάλογα. Αν εννοείς με σκοπό φιλανθρωπικό,  φυσικά.
Προσωπικά πώς μπορείς να βοηθήσεις το χώρο της μόδας;
- Κάνοντας συνεργασίες με ανερχόμενους σχεδιαστές που καθημερινά είναι στην αφάνεια λόγω των εμπορικών σχεδιαστών.


Δεν είπαμε μόνο αυτά. Έρχονται τα πιο σημαντικά για μένα και θέλω να τα διαβάσετε προσεκτικά. Εάν σας αρέσει η μόδα, είστε στον ανάλογο χώρο, έχετε και εσείς το ίδιο πάθος, καλό είναι να μπείτε στο Blog Του και τον γνωρίσετε καλύτερα. Μια ιδέα σας δίνω με τις ερωτήσεις λίγο παρακάτω.




Τι είναι  μόδα για σένα ;
- Η λέξη μόδα για τον κάθε άνθρωπο έχει ξεχωριστή σημασία. Μόδα δεν είναι μόνο τα ρούχα αλλά τα πάντα γύρω μας. Όσο η μόδα προχωράει και εξελίσσεται γίνεται όλο και πιο στιλιστικά παρεξηγήσιμη από το κοινό .
 Πες ένα σχεδιαστή που θαυμάζεις και γιατί ;
- Θαυμάζω τον Γιώργο Ελευθεριάδη γιατί είναι ένα πολύ σοβαρό και εργατικό άτομο που με τις άψογες γεωμετρικές του δυνατότητες δημιουργεί ξεχωριστά κομμάτια βασισμένα στον σπάνιο για τις μέρες μας χαρακτήρα του . Τέλος, τον  J.Calliano  που σαν σύγχρονός βασιλιάς Μίδας ό,τι αγγίζει το μετατρέπει σε χρυσό.
 Το καλύτερο κομμάτι της μόδας είναι ;
- Εκεί που τελειώνει η μία μόδα ξεκινάει μία άλλη, πιο ξεχωριστή και πιο εξελίξιμη από την προηγούμενη.
 Ψώνια. Ποιό είναι το στυλ σου και ποιο μαγαζί εμπιστεύεσαι ;
- Το στυλ μου είναι το κλασικό, ορκισμένο και αιώνιο Rock. Τα μαγαζιά που εμπιστεύομαι είναι εκείνα τα οποία μου δίνουν ικανοποίηση όσο αφόρα το προσωπικό μου γούστο .
 Τα αντικείμενα που δεν λείπουν ποτέ από την τσάντα σου και την ντουλάπα σου είναι :
-  Φροντίζω πάντα να έχω πάνω μου την φωτογραφική μου μηχανή που με εκείνη συλλαμβάνω αμέτρητες στιγμές στον δρόμο σε συνδυασμό φυσικά με το MP3 μου που περιέχει αμέτρητους Rock ύμνους . ‘Εχω Rock μαύρα κομμάτια που δεν θα έπρεπε να λείπουν από κανενός την ντουλάπα.
 Τι πρέπει να γνωρίζουμε για την μόδα ;
- Ότι δεν πρέπει να μας γνωρίζει αλλά να την γνωρίζουμε καλά . Δυστυχώς αυτό δεν γίνεται κατανοητό από τους νέους σήμερα που επηρεάζονται και ακολουθούν πολλά λάθος πρότυπα με αποτέλεσμα να βλέπεις έξω διαφορετικά πρόσωπα με τον ίδιο τρόπο-στυλ.
 Η επόμενη αγορά σου θα είναι:
- Ένα παλαιού τύπου μαύρο καπέλο με γείσο για τις εξόδους μου στο χώρο της μόδας.
 5 Έλληνες Σχεδιαστές που πρέπει να γνωρίζουμε:
1.Γιώργος Ελευθεριάδης
  2.Sotiris Georgiou
  3.Στέλιος Κουδούναρης
  4.Angelos Frentzos
  5.Κατερίνα Καρούσσου
 Ποιο είναι το κυρίαρχο συναίσθημα σου όταν είσαι στο χώρο;
- Με καταβάλλουν έντονα , ανατριχίλα και δέος έμπνευση αλλά παράλληλα και ανησυχία.
 Τι σου έχει δώσει η ενασχόληση σου με τον χώρο αυτό;
- Μία διαφορετική οπτική γωνία όσο αφορά τους ανθρώπους,τα συναισθήματα τους και τις απόψεις τους.


θα ήταν για μένα μεγάλη χαρά αν τον γνωρίζατε απο κοντά όσοι μένετε στην Αθήνα, και αν ακολουθούσατε τις προτάσεις που κάνει μέσα απο το konstandi official




2 σχόλια:

  1. ωραια η παρουσιο-συνεντευξη Ιωαννα μου!
    μακαρι ολοι οι ταλαντουχοι νεοι να βρουνε το δρομο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακαρι ολοι μας να βοηθαμε αυτους που μας ενθουσιαζουν μεσα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις