Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΘΕΣΤΙΑ ΜΑΛΑΓΟΥΖΙΑ



Κείμενο Ιωάννα Υποδηματοπούλου

Οινοποιείο Θεστία
Μαλαγουζιά
13% vol
Αν φτάσεις στην πηγή και δεν πιείς νερό, νιώθεις στεναχωρημένος. Αν φτάσεις σε έναν τόπο και δεν δοκιμάσεις όσα παράγει κατά το ήμισυ, δεν το έχεις γνωρίσει.
Έτσι, σε ένα ταξίδι μου στην Αιτωλοακαρνανία, γνώρισα την πατρίδα και την πηγή της Μαλαγουζιάς. Κρασιά αυτής της ποικιλίας δεν παλαιώνουν και έτσι η καλύτερη πλευρά τους φαίνεται όταν είναι στον πρώτο χρόνο τους. Μια άλλη επιλογή είναι κρασιά που έχουν ζυμωθεί σε δρύινα βαρέλια, για να ζήσουν εως 3 χρόνια παραπάνω.
Με έδρα το Αγρίνιο, ξεκινάω για 7 χλμ μακριά, για να φτάσω στο χωριό Καινούργιο, και το χωριό τιμώντας το όνομά του, μου σύστησε ένα καινούργιο οινοποιείο εν ονόματι Θεστία.
Η πρώτη γευστική μου στάση ήταν φυσικά μια Μαλαγουζιά Και κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι πως πάνω στην ετικέτα, υπήρχε η ιστοσελίδα τους, αλλά και σήμα για facebook και twitter.
Δεν θα κρατήσω μυστική την άποψή μου. Είναι οίνος ξηρός λευκός με 13% vol. Με χρώμα βαθύ κίτρινο με χρυσές ανταύγειες, ήρεμο, πάνω από 4 μήνες ζωής, αρκετά διαυγές, λαμπερό χρώμα, σχετικά παχύρευστα δάκρυα στο ποτήρι, αρωματική απλά, απλή φινέτσα, λίγο σώμα, με «κοντή» επίγευση. Αρώματα λευκών φρούτων και λουλουδιών, συνδυάζεται πολύ καλά με λευκά τυριά, φρικασέ, πίτες, ζυμαρικά .
Αν μένετε στο Αγρίνιο, μπορείτε να τη βρείτε σε μικρά μπουκαλάκια των 187 ml με 1,80 € και των 750 ml με 9 € στην κάβα Μερίτση.
Καλές οινικές απολαύσεις!!!

1 σχόλιο:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις