Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΝΕΑ ΝΥΧΤΑ ΝΕΑΣ ΖΩΗΣ

έφτασα. μετά απο 8 ώρες ταξίδι έζησα μια εμπειρία μεγάλη. ταξίδι μαζί με τους οπαδούς του παοκ και αστυνομιας, πολά πράγματα μαζί να κουβαλώ και κυρίως εμένα. 
έβλεπα την πόλη μου να χάνετε ντυμένη στα χρυσά φωτάκια. την θάλασσα την νύχτα και εμένα να φεύγω. κάποτε είχα πει οτι θα φυγω για πάτρα μαζί σου και το ήθελα πολύ. εψαχνα σπιτια κοιτουσα ενοικια και τωρα ειμαι εδω να ζω ολο αυτο που ειχα ζητησει και εσυ να λειπεις 
ακομα και στο νεο κομματι της ζωης μου εσενα σκεφτομαι και τρομαζω που μετα απο τοσα χρονια ακομα μου λειπεις εσυ και μονο εσυ
γνωρισα κοσμο και μου ερχοταν να φωναξω που δεν εισαι εδω να κλαψω που δεν μπορω να στο πω να ουρλιαξω που πονουσα μονο στην θυμηση σου. πέρασα καλα μετα απο συζητησεις απο αγαπη απο εικονες απο στιγμες απο θυμησες περασα καλα που βρηκα δουλεια σε αυτο που αγαπω 
επίσημα πλεον μενω στο αιγιο και σε ενα μικρο χωριο του γραφικο ομορφο και με θαλασσα δεν ξερω τι θα κανω δεν ξερω τι και αν θα πετυχω κατι εδω αλλα θα προσπαθησω και τωρα στο κρεββατι μου το νεο μου στρωμα κλαιω για οσα θελω να ζησουμε μαζι για οσα κανω για οσα σου λεω και δεν ακους  για μας που δεν μπορούμε να εννωθουμε ξανα
ξέρω τι θα μου πειτε αλλα 

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις