Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ

Πάσχα...
πάντα μου άρεσε αυτή η γιορτή και πάντα με σηματοδοτούσε. Κάτι γινόταν που μου άλλαζε την ζωή. όπως η φύση αλλάζει, όπως ο αέρας νιώθεις οτι έχει ντυθει διαφορετικά, όπως οι άνθρωποι έχουν κάτι άλλο να σου πουν απο την καρδιά τους. Το να πας στην εκκλησία δεν μου λέει κάτι, αλλα είναι και η μόνη βδομάδα που πάω για την ακολουθία. Αλλιώς μέσα στον χρόνο ανάβω μόνο κερί σχεδόν κάθε μέρα. Έχει μια κρυφή μαγεία αυτή η γιορτή και φέτος για μένα είναι διαφορετικά. Στην ώρα του θα σας πω. Χτες κάναμε πολλά μέσα στην κουζίνα για την θεία μου και ένα απο αυτά ήταν η λαμπάδα της απλή με χειροποίητη πλεκτή καρφίτσα απο την μαμά μου. Τσουρέκια, κουλουράκια, κρέπες, φαγητά, αυγά, ψωμί όλα μαζί και στολισε και το καλαθι με τα αυγα. 
Θέλω να πω οτι καλό είναι να αγαπάμε οτι έχουμε, να δίνουμε σε όσους δεν έχουν εστω και μια αγκαλιά, να χαμογελάμε γιατι είναι σημαντικό, και να ονειρευόμαστε για όλα. 

2 σχόλια:

  1. Για να λάβεις αγάπη, θα πρέπει και να δώσεις αγάπη! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γω ένιωσα την ανάγκη αυτες τις μερες να πάω εκκλησια να μεταλάβω. Πιστευω με το δικο μου τρόπο

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις