Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΑΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΚΙΖΟΥΜΕ Ε;

Σε μια αναζήτησή μου εχτές στο διαδίκτυο βρήκα δύο φωτογραφίες μου σε site, blog χωρίς φυσικά όμως να με ρωτήσουν και χωρίς να έχουν γράψει το όνομά μου. ΟΚ δεν είμαι μεγάλο όνομα- καλά μην το δέσετε κόμπο- αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. 
Να ξέρετε οτι και τα κείμενά σας στα δικά σας σαιτ τα αναπαράγουν άλλα σαιτ χωρίς να ρωτήσουν αν το θέλετε ή όχι. Έστειλα ένα εισερχόμενο στην σελίδα τους θα δούμε τι θα απαντήσουν. 
Τρεχάματα και ετοιμασίες έχω μέχρι την Πέμπτη όπου θα αναχωρήσω για την Αθήνα. Όποιος μένει εκεί και θέλει να τα πούμε ας περάσει απο το κέντρο ξιφασκίας να τα πούμε και να τα πιούμε καθώς θα έχει έκθεση κρασιού και λαδιού. 
Απολύθηκα απο την δουλειά μου γιατί το πόρισμα για τον χαρακτήρα μου βγήκε σε 5 λεπτά που με είδαν και έμαθα οτι είμαι υπερόπτισσα εγωίστρια με μεγάλη αυτοπεποίθηση και δεν τους κάνω. και άντε πες οτι απολύθηκα. να σε πω δεν έσκασα για αυτό αλλά για το ότι δεν είμαι έτσι.
Ισπανικά ξεκίνησα έκανα 3 μαθήματα και στο 4 θα λείπω χαχα αλλά οκ απο εκεί που νόμιζα οτι τα ιταλικά θα βοηθούσαν έγινα κιμάς στο κεφάλι μου δεν ξέρω τι λέω μεσα σε μια προταση ολα μαζί  αλλα καλός καθηγητής. 
Μαθήματα ραπτικής ξεκίνησα και είδατε τα αποτελέσματα ... οταν κάνω κάτι της προκοπής θα σας το δείξω ... προς το παρόν ξεσηκωθείτε με τις μηχανές σας να κάνουμε όλες μαζι απο όπου και να ήμαστε συμπαράσταση στην δημιουργια. 

3 σχόλια:

  1. μου αρεσει η αισιοδοξια σου Ιωαννα μου!
    ευχομαι να βρεθει κατι καλο συντομα.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το οτι θα με ειχες για παραδειγμα αισιοδοξης δεν το περιμενα μπραβο μου οχι μπραβο μου βαρυς τιτλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλα.. Move on..Και κανε οτι εσυ αγαπας.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις