Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΈΡΑ

Δημιουργική μούχλα επικρατεί γύρω μου. Μα καιρός είναι αυτός; Ελλάδα ζούμε όχι Ελβετία. Άντε καλά να το δεχτούμε  και αυτό θεέ μου αλλά να ξέρεις όχι για πολύ. 
Κλεισμένη μέσα στο σπίτι λοιπόν πήρα φόρα και δημιουργώ. Μην τρομάζετε και εσείς καλέ απλά πράγματα κάνω. Ετοιμάζω κείμενα για το ιστολόγιο 1 και 2 βλέπετε έχω και τα κοσμήματά μου, προμοτάρω εκδηλώσεις που θα είμαι και εγώ εκεί οπότε καλό είναι να τις ξέρουν και άλλοι, για όσους μένουν Αθήνα 7-10 θα είμαι εκεί στο κέντρο ξιφασκίας ελάτε να τα πούμε και να τα πιουμε μιας και είναι έκθεση κρασιού- τι άλλο θα ήταν;;;- κάνω έρευνα αγοράς για ραπτομηχανή και κινητό- δυσκολο πράγμα και τα δύο- ετοιμάζω μπομπονιέρες και κοσμήματα, παραγγελίες και νεες δημιουργιες μου έρχονται. Νέοι καλλιτέχνες που τους λατρεύω και χαίρομαι να τους δείχνω και σε εσάς. 
Είναι σημαντικό για μένα αυτό το παράθυρο με θέα εσάς και την ελευθερια να μιλαω για οσα θαυμάζω και με ενδιαφερουν. 
κρατηστε την αγαπη σας για τα πραγματα που σας ενθουσιαζουν θα σας βοηθησει 
Καλη σαρακοστή καλά κούλουμα και τα λέμε 

2 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα και ας είναι βροχερή που θα πάει θα φτιάξει .Μας καλόμαθε ο Φλεβάρης . Τάρα είδα ότι έχεις και άλλο μπλόγκ . Πάω να δω
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα και καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μου.
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις