Σάββατο 18 Μαΐου 2013

ΜΙΚΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

Μικρές στιγμές... αλλά σημαντικές...
για μένα... και μόνο...
σήμερα έχει γενέθλεια ο πρώην μου... πολλά χρόνια πριν πρώην... νυν φίλος... μάλλον έτσι είναι καλύτερα... κάνουμε πάρτυ... σπίτι μου για την Γιουροβίζιον 2013... τρομάρα μας... κρασί, παρέα, πίτσες, ποπ κορν, γέλια...
πόσο τελικά μου είχε λείψει να ακούσο αυθεντικό γέλιο και όχι εκείνο το συγκαταβατικό;
Το έχω ανάγκη σαν ήχο μέσα μου...
για μένα... και μόνο...
Σήμερα πήγα στην 10η Διεθνή έκθεση βιβλίου Θεσσαλονίκης, και χάρηκα που βρήκα έστω και στην αθήνα ένα βιβλιοπωλείο σχετικό με βιβλία απο ιταλικά ισπανικά που έψαχνα...
Σαν παιδί χαίρομαι με τα βιβλία...
Μια ανάσα πήρα που είδα οτι δεν έχουμε  χάσει την ανθρωπιά μας, και βοηθάμε χωρίς αντάλλαγμα ... σε μια στιγμή που καιγόμουνα με βοήθησαν άτομα που δεν το περίμενα...
Την δευτέρα παρουσιάζω την πτυχιακή μου και εύχομαι να πάει καλά και να ορκιστώ...
και για τέλος θέλω να ευχαριστήσω όσους ενδιαφέρονται για μένα και με στηρίζουν σε οτι περνάω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις