Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΘΕΛΩ

Θέλω να σε κοιτάω.
Για εκείνα τα μελί μάτια σου που έχουν μια ιδέα απο γκρι πράσινο μέσα τους. 
Για εκείνο το μούσι σου που μου χαλάει το πρόσωπο αλλά που είναι χαρακτηριστικό σου γιατί το λατρεύεις.
Για εκείνες τις περίεργες γκριμάτσες που παίρνεις για να με κοιτάξεις λοξά, να δείς αν ακόμα σε βλέπουν τα μάτια μου.
Θέλω να σε αγκαλιάζω.
Να κλέβω λίγο απο το άρωμά σου και να το κάνω δικό μου.
Να με συντροφεύεις όταν δεν θα μπορώ να σε έχω πραγματικά δίπλα μου και θα μου λείπεις.
Μια ιδέα απο το σώμα σου να είναι πάνω μου.
Το άρωμα του σώματος μας είναι τα νεκρά μας κύτταρα αλλά εσύ κρατάς τα δικά μου ζωντανά. Τι περίεργη αντίθεση; ε; 
Θέλω να σε ακούω.
Ναι όντως έχουμε ένα κοινό. Ακούμε την ίδια μπάντα άρα την ίδια φωνή. Τυχαίνει να είναι η δική σου.
Έχω κοιμηθεί πολλές φορές στα αυτιά μου με ένα τραγούδι σου και ήταν σαν να μου μιλούσες.  Καληνύχτα κρινάκι έχω πει σαν να ήσουν εδώ. Και ξέρεις τι;  σσσσ με άκουσες και ας μην το ξέρεις. 
Θέλω να γελάς.
Ακόμα και αν δεν είμαι εγώ η αιτία, θέλω να γελάς για να παίρνω δύναμη οτι κάτι καλό γίνεται σε αυτή τη ζωή και είμαι μάρτυράς του. 
Να κάνεις την μόνη καμπύλη που αξίζει να έχεις πολύ αισθητή στην ζωή σου πρώτα και μετά στην δική μας. 
Θέλω απλά να σου πω ευχαριστώ και ας μην το θέλεις ...
Απλά γιατί με βοηθάς σε κάτι πολύ δύσκολο που περνάω. 
Και το μόνο που σου ζητάω είναι μια αγκαλιά. 

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις