Τρίτη 26 Μαΐου 2015

BIZARRE NOIR ACCESSORIES

Σήμερα έχω διάθεση εποχής...
Εποχής μεσαιωνικής και ρομαντικής...
Τότε που φορούσαν τα βαριά μακριά φορέματα και τα ανάλογα καπέλα. 
Σε ένα σύνολό μου πρόσφατα είχα φορέσει ένα καπέλο για να κάνω εντύπωση πρώτα σε μένα που το τολμούσα. 
Ανδρόγυνο στυλ και μαύρο καπέλο με βέλο και στρας.
Και όλα αυτα σας τα λέω γιατι βρήκα μια κοπέλα που κάνει ανάλογα καπέλα σε πολλά χρώματα στυλ και σχέδια.
Η Λίνα έχει πάθος με τα θεατρικά αξεσουάρ όπου αναπτύχθηκε απο τότε που σπούδασε καλών τεχνών. Απο το 2007 και μετά τότε που αποφοίτησε απο την σχολή, ειδικεύεται στα κουστούμια. 
Κάποια θα τα φορούσα όπως και να έχει.
Μέσα στο χειμώνα και σε διάφορα gala θα έκαναν την διαφορά. 
Αγαπώ να ξεχωρίζω με ένα άσπρο καπέλο και ένα ρολόι πάνω του.
Στον γάμο μου ένα άσπρο με μια καρδιά κατακόκκινη.
Ο κύριος μου με ένα μαύρο με μια ασημένια λεπτομέρεια.
Ριγέ ασπρόμαυρο με άσπρο κουστούμι.
Λουλουδάτο ύφασμα με πούπουλα και φτερά. 
Μανσέτες για τα χέρια που θα δώσουν vintage στυλ.
Τσοκερ για το λαιμό απο άσπρη μαλακή δαντέλα. 
Κοσμήματα που συμπληρώνουν το σύνολο. 

Και όλα αυτά σε μια υπέροχη αισθησιακή φωτογράφιση. 
Η δουλειά είναι εδώ και αξίζει την προσοχή σας.

facebook page BizarreNoirCostumeAccessories

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραία η παρουσίαση σου, ομολογώ πως δεν το γνώριζα.
    Πάω λοιπόν με την ησυχία μου να χαζέψω.
    Φιλιά πολλά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις