Κυριακή 24 Μαΐου 2015

ΚΥΡΙΑΚΉ

Κυριακή...
Πόσο περίεργη μέρα...
Μέχρι το μεσημέρι αγχώνεσαι να κάνεις όσα δεν μπορείς μέσα στην εβδομάδα. Ρίχνεις και μια μελαγχολία και το βράδυ της χαλαρώνεις όσο μπορείς για να αντέξεις την εβδομάδα. 
Αν είσαι άνεργος δε, ελπίζεις σε κάτι καλό. 
Εγώ πάλι τα κάνω όλα μαζί.
Σχεδιάζω τι θα κάνω στο μέλλον με όσα μου αρέσουν όμως, και είμαι στην θέση που δεν είχα πριν. Ελεύθερη και ωραία μα ασχοληθώ με όσα μου αρέσουν πια. 
Ναι ναι μην το γελάς ήταν πολλά τα όσα ήθελα να κάνω για να ηρεμήσω και δεν μπορούσα. 
Για μένα θέλω να μάθω σαπούνια. Άσχετα που μου λένε όλοι μην το κάνεις εγώ το θέλω.
Τρελαίνομαι να βρίσκω συνταγές για κουλουράκια. 
Γλυκά, μαρμελάδες, και σιρόπια για το καλοκαίρι είναι τα αγαπημένα μου.
Θέλω να μάθω να κάνω ρούχα για μένα. 
Τσάντες που τίς εχω μεγάλη τρέλα.
Κάθε πρωί διαβάζω ισπανικά και μαθαίνω μόνη μου τα βασικά.
Πηγαίνω και διαβάζω ότι βιβλία θέλω εγώ και γενικά είμαι εγώ για μένα μέχρι να βρω κάτι που να με γεμίζει.
Μπορεί και όλα μαζί μπορεί και τίποτα να μην κάνω. 
Εσείς πως περνάτε την κυριακή σας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις