Σάββατο 23 Μαΐου 2015

ART 7702

Όχι δεν είναι password ...
Αλλά ένα στέκι τέχνης με κωδικό...
Η Άρτεμης που έχει αυτόν τον χώρο, διαλέγει απο πολλούς καλλιτέχνες δημιουργίες τους και τις παρουσιάζει στο κοινό. 
Αν μένεις Αθήνα μπορείς να το δεις  από κοντά, αν όχι απλά στα στέλνει όπου της πεις. 
Ομολογώ οτι μερικά σχέδια που έχεις με έχουν μαγέψει για την απλότητά τους και για το ξεχωριστό της δουλειάς τους. 
Η ίδια έχει μια σελίδα που την παρακολουθώ καιρό τώρα και με όσα κάνει και τον τρόπο που τα δείχνει με έχεις γεμίσει με χαρά. 
Έχει στυλ και άποψη έχει τρόπο να σε κάνει να τα θέλεις όλα, και κυρίως καλά προϊόντα.
Δεν την έχω γνωρίσει απο κοντά αν και θα ήθελα ...
Θα ήθελα να μου διαλέξει κάτι ανάλογα με τον χαρακτήρα μου να δω αν έχω πέσει μέσα στην κρίση μου για αυτήν. 
Μπορεί να την έχεις δει και σε διάφορα καλλιτεχνικά παζάρια όπως το the-meet-market 
Αν όχι τότε μπορείς να μπεις στην σελίδα της και να δεις την δουλειά της ώστε να έχεις μια γνώμη.  

facebook page Art-7702


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις