Πέμπτη 13 Απριλίου 2023

ΕΞΙ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ



                                                  follow me on instagram as 2leavesjewelry

1️⃣ Hello Instagram είμαι η Ιωάννα και αντλώ έμπνευση από τη Θεσσαλονίκη όπου μένω


2️⃣ Έχω πτυχίο τεχνολόγου γεωπόνου, όπου και ήταν η αφετηρία για να ασχοληθώ με τα φύλλα εντατικά

3️⃣ Έτυχε από μια συγκυρία να μάθω μακραμέ - θυμήστε μου να σας πω την ιστορία - ενώ ποτέ δεν το είχα στο νου μου.

4️⃣ Έχω Instagram από τον Αύγουστο του 2015 αλλά πρόσφατα έκανα μαθήματα για αυτό και είπα να δοκιμάσω τις γνώσεις μου σε αυτό το προφίλ. Από την αρχή.

5️⃣ Όλες οι φωτογραφίες που θα δείτε στο προφίλ μου, θα είναι όσο πιο καθαρές και βοηθητικές για να αγαπήσετε τις δημιουργίες μου.

6️⃣ Το μότο μάλλον για αυτό το brand θα είναι η ελευθερία είναι στο χέρι ✋ μας. Μιας και το φτερό 🪶 συμβολίζει την ελευθερία και το φύλο 🌿 την ανάπτυξη

Πες μου στα σχόλια 👇 θα με ακολουθήσεις σε αυτό το ταξίδι;;
___________________________________

📿 Ήξερες ότι ... όλα τα σχέδια μου είναι με την τεχνική του μακραμέ; Δηλαδή είναι πλεγμένα κόμπο κόμπο με τα δάχτυλα μου;

📿 Τα 2 leaves jewelry μακραμέ χειροποίητα κοσμήματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να φοριούνται καθημερινά με άνεση.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
💯 Aκολούθησέ με @2leavesjewelry
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

🍂 Custom μακραμέ κοσμήματα με ότι χρώμα θέλεις εσύ.

🍂 Αποθήκευσε αυτή την ανάρτηση για να την βρεις ξανά πιο εύκολα!

🍂 Μοιράσου αυτή την ανάρτηση για να βοηθήσεις τους φίλους σου!

🍂 Ενεργοποίησε τις ειδοποιήσεις για να είσαι από τους πρώτους που θα δει το νέο περιεχόμενο!

🍂 Καλώς ήρθες στην παρέα των 2 leaves jewelry !

🍂 Πλέον είσαι και εσύ ένα φυλαράκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις