Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑΙΝΙΑ ΜΑΖΙ...

....  όπως την πρότελευταία φορά που βρεθήκαμε μαζί σαν ζευγάρι. Μια βδομάδα μετά τα γενέθλιά σου. 26/11/2010...
Είναι μια ατάκα που ξέρουμε καλά τι κρύβει. Εμείς όχι οι άλλοι.
Έχει μαγεία απο την πρώτη φορά που την είπαμε.
Θέλω να δούμε ταινία ξανά στο δωμάτιό σου ξαπλωμένοι στα σκοτάδια και να ακούω εκτός απο τους ήρωες τα σχόλιά οσυ την ανάσα σου το στομάχι σου να γουργουριζει και να σε νιώθω κοντά μου. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ...
Κυρίως για να νιώθω εκείνο το ωραίο συναίσθημα οτι ανήκω κάπου που μου αρέσει με κάνει να ονειρεύομαι να μην αναζητάω τίποτα άλλο και κάπως με ηρεμεί.
Να κλείνω τα μάτια και να ξέρω πως πριν το κάνω εχω δει τα δικά σου μεγάλα εκφραστικά μάτια να με κοιτάνε και να γελάω. Να βλεπω την αρχή και το τέλος της ταινίας και να μου αρκεί γιατι ενδιάμεσα έχω δει άλλη μια πιο όμορφη.
Πλέον οταν παω στον κινηματογράφο κοιτάω την διπλανή θέση και πάντα τυχαίνει να είναι άδεια λές και σε περιμένει.
Θελω να δουμε ταινία μαζί... ξανά...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις