Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΗΧΑ

Τι θα γινει με την παρτη σου εδώ θα μου κάτσεις και άλλο; αρμένικη βίζιτα έχεις κάνει απο τη προηγούμενη παρασκευή. αντε στο καλό παέν και αλλού μπας και κοιμηθώ και εγώ. με τοσο βηχα πονάει το στομάχι μου μια βδομαδα καλε και δεν λεει να φυγει. κοιλιακούς εκανα και αυτος επιμενει.
Για να αντεξω τον πυρετο που ειχα πολυ καιρό, το διακομοδώ και κάνουμε κόντρες με τον Χάρη που και αυτός είναι χαλια. αυτός κερδίζει στον πυρετό εγώ στον βηχα. στημμενο το παιχνιδι αλλα τι να πεις.
κατα τα αλλα δεν μπορω να κανω τπτ αλλο απο καναπε σε κρεβατι παω. αλλα εκανα μια φωτογραφιση μια και κανω μαθηματα για αυτο μουρλια. βρηκα νεα παρεα με το ιδιο παθος μπορω να πω και περισσοτερο απο μενα να κανουμε τρελα κλικ.
πρεπει να προετοιμαστω και για τα ιταλικα που θα δωσω και απορω τι θα κανω αλλα μεγαλος ειναι ο θεος. υποτιθεται οτι ανοιξε η σχολη μου αλλα ειδα ανακοινωση παλι για πορεια ελεος. ενα πτυχιο θελω βρε.
νεα κοσμηματα ερχονται.... καποτε.... για να διωξω το αγχος μου.
αυτα.... εσεις; ειστε καλα;

2 σχόλια:

  1. Τι να σου πώ να σε παρηγορήσω; μονο υπομονή βήχας ειναι θα περασει... με βοτανα βρασταρια και μελι... βοηθητικά... ζεστο πετιμεζι με μελι....αν υπαρχει... μαλακωνει τον βήχα... ξερω θα τα έχεις δοκιμασει όλα... τοτε δεν σου μενει παρα να βαρεθεί πια και να φύγει να παει αλλού.... περσατικα και στους δύο .. φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωχου το μωρέ, σου έκατσε ο βήχας αμανάτι ε! Μελάκι μελάκι, είναι το καλύτερο γιατρικό! Περαστικούλια σου ζουζούνα :)!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλές φωτογραφήσεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις