Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΑΠΛΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ

Απλά σε αγαπάω...
ήρεμα δημιουργικα σιωπηλά σε αγαπάω.
γιατι δεν μπορώ να κάνω αλλιώς, όχι γιατι το έχω κάνει επίτηδες.
σε αγαπάω σημαίνει αυτό ακριβως που λέω..
αγαπάω εσένα, χωρις να ξέρω αν εσυ το θελεις το αντεχεις το ζητας.
αυτό με γεμίζει αυτό κάνω.
μην ζητας το γιατι, αν και ξέρω οτι δεν το εκτιμας καν αυτο που κάνω, μπορώ να ειμαι καλά οταν εισαι καλα.
σε αγαπάω και είμαι σιγουρη για αυτό πλέον, μιας και μετά απο καιρό έχω τα ιδια συναισθήματα για σενα, τα ιδια συμπτώματα πριν και μετα απο την εμφανιση σου μπροστα μου, και πάντα τα ιδια αποτελεσματα. ένας κομπος μεχρι να σε δω, πολλές πεταλούδες, και ολα διαλύονται μέχρι την στιγμή που θα σε κοιτάξω.
σε αγαπαω τοσο που τρομαζω και εγω η ιδια με την ενταση των συναισθηματων μου αλλα και την ψυχραιμία μου για οσα κάνεις. πάντα ηξερα τι κάνεις, πάντα για να ειμαι καλά εγώ μάθαινα απλά για να κρατάω επαφή.
εχω την πολυτέλεια πια να αγαπαω μονο την καλή πλευρά σου, μονο τα θετικά σου, μόνο οσα με γεμιζουν, αλλά να ξερω πως έτσι αποστιρωνω την αληθεια μου.
απο μεσα μου δεν θα φυγεις ποτε πια και το βλεπουν ολοι εκτος απο εσενα. κάθε βημα μου εμπρος με τραβα πισω. και κάθε πισογυρισμα παλι με φερνει εκει οπου εσυ απλα κοιμασαι.
χαμογελα συχνα γιατι σου παει, και για αυτο ευχαριστω παντα οποιον στο χαραζει πανω σου. γελα και μην ξεσπας αποτομα σε οσους σε αγαπουν γιατι ετσι χανεις την μαγεια.
δεν μπορω να σου πω τιποτα αλλο παρα μονο οτι απλα σε αγαπω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις