Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ


Έχω παρελθόν… ηλεκτρονικό. Με ένα κλικ μπορώ να θυμηθώ τι έκανα πέρσι τέτοια μέρα. Ήμουν στο Αγρίνιο για την βράβευση του κειμένου μου, και για μια γιορτή. Φέτος είμαι λίγο πιο μακριά, αλλά και πάλι έχω γιορτή. Μέσα σε μια νύχτα, κατάλαβα πολλά, ξεκαθάρισα με τους γύρω μου ποιους θέλω και ποιους όχι, βρήκα τι με κάνει καλά, και ας μην αρέσει σε πολλούς, κράτησα νέα άτομα στην ζωή μου, κατέγραψα ένα βιβλίο που θα βιβλιοδετηθεί στην ώρα του, κράτησα σαν σημάδι το νούμερο 17 και 18, και ηρέμησα μέσα από απλές αλλά σημαντικές διαπιστώσεις.

 Μέσα από ένα γλυκό, που φαγώθηκα αργά και με πολύ κουβέντα με ένα άτομο που λογικά δεν θα ήθελε κανείς να μιλώ, εγώ τα βρήκα με τον εαυτό μου, και με σταθερά βήματα πάω παρακάτω. Εύχομαι σε εσένα χρόνια καλά, δημιουργικά, όπως θέλεις να ζεις, με όσους σε αγαπάνε και σε θέλουν, να ονειρεύεσαι για να αντέχεις τα δύσκολα, να δίνεις αγάπη όπως και να την δέχεσαι, να μην αλλάξεις όπως είναι σίγουρο ότι δεν θα κάνεις, να ωριμάσεις και να αλλάξεις οπτική γωνία στα απλά, να βρεις τον άνθρωπό σου για να πορεύεσαι μαζί του, να γελάς γιατί σου πάει στα μεγάλα σου μάτια,  και ότι και αν συμβεί χωρίς να το ξέρεις εγώ θα είμαι εκεί διακριτικά και απλά να σε προσέχω και ας μην το ζητάς, να σε κοιτάω κλεφτά όταν μπορώ…

 Με βήμα αργό να απομακρύνομαι όταν είσαι καλά, και με ένα νεύμα σου να είμαι κρυμμένη μέσα στην σιωπή και στον αέρα γύρω σου.

 Σου εύχομαι χρόνια καλά και δημιουργικά   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις