Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΕΛΑ ΤΑ ΜΠΟΝΤΖΟΡΝΑ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΒΡΟΧΗ

 καλημέρα σε όλον τον κόσμο που εμ διαβάζει και περνάει μια βόλτα παο εδώ μέσα να πει την άποψη του.
Θέλω να σας πω πως είναι μια νέα μέρα, σιγά το νέο θα μου πειτε, αλλά πολλοί δεν το βλέπουν έτσι.
νέες ευκαιρίες, νέα χαμόγελα, νέες στιγμές. αγαπήστε τες και ζήστε τες έντονα, με όσους θέλετε, να ξέρετε πως στα απλα είναι η ομορφιά, και πρέπει να την ζεις.
θέλω να πω καλημερα σε ένα όμορφο πλασματακι, που έχει αλλάξει την καθημερινοτητα μου και επιτέλους είμαι λίγο ακομα πιο γεμάτη απο ότι ήμουν πριν. πλεον θα σκασω με οσα κανω και οσα αντεχω ακομα να κανω μαζι του.
οποτε ερωτευτειτε και εσεις την καθε στιγμη, φλερταρετε με τον κινδυνο του να καθίσετε και να χασετε μια ζωή, να αγαπατε οτι κανετε καισ ας γεμιζει, διαλεξτε ανθρωπους που σας προσεχουν και σας κανουν καλα μεσα σας.
αντε καλημερες

1 σχόλιο:

  1. Έλα μποντζόρνο λέμε...χαίρομαι με τη χαρά σου ζουζού μου!!!Δικό σου...http://www.youtube.com/watch?v=bThSI666jJY
    Φιλιάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις