Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΖΛ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ




















12 σχόλια:

  1. τι γλυκουλικα!έχεις κάνει πολλά!!μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ηταν που δεν θα εμπαινες σημερα........
    εντυπωσιακα τα παζλ.λατρεψα αυτα με τα κουζινοθεματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. diakrinw mia adunamia sthn anne geddes??? h gynaika einai thea!! skeftomai edw kai kairo na ksekinhsw kai egw ta pazl! alla theloun lefta, pou de diathetw! xara sto kouragio kai thn upomonh sou! ;) ola omorfa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αυτό με τις μαργαρίτες θα στο κλέψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μαγδα μου ολα μαζι ειναι 31.500 κομματι καλα ειμαιμικρη ακομα αλλοι εχουν πιο πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χιωτισα μου τι να εκανα βγηκα εξω και πληρωνω για να μπω να δω τι γινεται εδω στο σπιτι μου
    αχα αν σου αρεσουν και μπορεις μπες και παρεγγειλετα απο το μαγαζι για τα παζλ που λεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ιωαννα προσφατα την απεκτησα την αδυναμια καιδ εν ειναι ολα της ωραια μερικα της θα τα κανω και κοσμηματα για μενα θα δεις τι θα κανω
    αν θες καλα παζλ παρε αποτ ο αποκλειστικο μαγαζι στην αθηνα τηλ και πες οτυι εισαι απο μενα και θα σου πει τι θα παρεις για να ξεκινησεις αν δεν εχεις κανει ποτε αλλιως παρε με τηλ να βρεθουμε να σε πω πως να ξεκινησεις
    αααααααα και λατρεψα το μπισκοτο σου.
    εχει απο 8 ευρω παζλ τα 500 μου τοσο ειναι δεν ειναι ακριβα αρκει να θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αχα σκοτεινε μου πηρες και κατι χαρουμενο επιτελους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι καταπληκτικά! κυρίως μου άρεσαν αυτά με τα μωρά και τα δύο πρώτα!

    να ρωτήσω κάτι?

    μπορείς να τα κάνεις και πίνακα αυτά; για το τοίχο θα είναι πανέμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα εχω σε πινακα στο τοιχο μου εκφρασου μου και ειναι τελεια για αυτο λεω για δωρο ειναι οτι πρεπει και τα πηρα παο αυτο το μαγαζι που διαφημιζω διπλα γτ ειναι σπανια κομματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα έχεις κάνει όλα αυτά βρε θηρίο?!
    Μ'αρέσουν αλλά δεν έχω τόση υπομονή!
    Νόμιζα πως σου το είχα πει αλλά δεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελ μαρ δεν ειναι τιποτα μην τρομαζεις αν εχεις κολλημα μεσα σε μια μερα τα εχω κανει τα πιο πολλα 1000αρια γτ με ηρεμουν. αν ασχολεισε ξερεις πως να τελειωνεις
    ελα αν θες μπορεις απο 50 κομματια να ξεκινησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις