Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΜΗΝΑΣ......

Buongiorno, buongiorno....
Che cosa fate?Come stai oggi?
Io sto bane...

Καλημέρα, καλημέρα..... 
Πως είστε? τι κάνετε σήμερα?
Εγώ είμαι καλά 

 Αυτό σημαίνει το κειμενάκι
Σήμερα, η μέρα μου ξεκίνησε με μια ωραία εικόνα. Μια μάνα, να βγάζει φώτο την κόρη της , που ήταν ντυμένη σας την Ειρήνη, με άσπρο φόρεμα και μπλε κορδέλα να λέει Ειρήνη, μπροστά σε ένα ανθωπολείο. 

Τώρα κατλαβα οτι πέρασε ο πρώτος μήνας, ήρθε ο δεύτερος..... μήνας ως blogger
Να πω ότι πήρα βραβεία -χιχι 2- να πω ότι πήρα ωραία δώρα - χιχι 3 σας την έσκασα- να πω ότι έμαθα πολλά νέα;;;
Μα ναι όλα αυτά θα τα πω, αλλά ότι δένομαι μαζί σας πιο πολύ θα το πω.
Κάθε μέρα, αν δεν γράψω κάτι και να δω τι λέτε και εσείς νιώθω ότι κάτι δεν πάει καλά πλέον.
Να κάνετε και άλλους διαγωνισμούς παιδιά, να δίνουμε αγάπη και δωράκια μεταξύ μας, να έρχεστε στις συγκεντρώσεις που κάνω να γνωριστούμε και από κοντά- κρίμα είναι να τα λέμε μόνο ηλεκτρονικά, να ευχαριστήσουμε όσους ασχολούνται με τις κατασκευές και μας δίνουν ιδέες, να πω ένα προσωπικό ευχαριστώ σε όσους εγγράφηκαν στο σπίτι μου, και κυρίως που μοιράζεστε από τα δικά σας προσωπικές σας ιστορίες.
Θέλω σιγά σιγά, να αλλάξουμε συνήθειες τώρα που αλλάζει και ο καιρός, να γίνουμε πιο αισιόδοξοι, και πιο δημιουργικοί.
Nα ευχαριστήσω όσους είναι κρυφοί θαυμαστές και δεν μιλάνε, αλλά μόνο κοιτάνε τι λέω.
Να ζητήσω συγνώμη , που παίρνω τα δωράκια σας και δεν τα κάνω ανάρτηση όπως όλες σας , αλλά ρε κορίτσια δεν έχω δικό μου υπολογιστή και κάνω ότι μπορώ.
Πολλές φορές βλέπω κάτι που θέλω να το ανεβάσω αλλά δεν γίνεται να τρέχω συνέχεια σε internet cafe οπότε ζητώ επιείκεια.
ΝΑ ΣΑΣ ΤΡΑΤΆΡΩ ΚΑΤΙ;;;;

8 σχόλια:

  1. ναι να μας τρατάρεις!

    παίρνω ένα γλυκάκι και φεύγω.

    καλημέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχα κυρια μου για το γλυκακι ηρθες μονο ε;

    ασε και κατι για τους αλλους ειχαμε τρεξιμο τον πρωτο μηνα για το γλυκο

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου Καλημέρα.. Καλή συνέχεια στο blogging και επειδή διάβασα το άγχος σου και την αγωνία σου για να κάνεις κάποια πράγματα να σου πω, να κάνεις υπομονή! Όλα καλά θα πάνε!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σταχτοπουτα μου ελπιζω να βρεθει κατικαι για μενα αν ξερεις κατι να με πεις οκ;
    να σια καλα οσο με διαβαζετε θα συνεχισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα......next_day σε πρόλαβααααααααα!!!!!
    Πήρα γλυκάκι...πήρα γλυκάκι!!!!!!!!!
    Υπομονή κοριτσάκι!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολλες πολλες ευχες για εκατοστησεις τους μηνες ή και τα χρονια του μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειρηνη μου να εισαι καλα γερη δυνατη να περνας να τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις