Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

ΟΥΖΟ ΜΕΛΑΘΡΟΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Καλημέρα, καλημέρα....
Ένα έχω να σας πω αυτό το μαγαζί - όχι οτι δεν μπορω άλλες μέρες- αλλά το έχω συνδεσει με το χρηστάκη μου. όποτε έρχετε μονο τότε πάμε.
ΚΑΝΟΝΕΣ
1 μην πιστέψετε οτι αν διαβασετε τον κατάλογο θα καταλάβετε τι θα φάτε με τίποτα
2 μην πάρετε φόρα και παραγγέλνετε αν δεν είστε πολλόι γιατι καήκατε -μια φορά ζητήσαμε να μας τα βάλουν σε τάπερ-
3 έχει και γαμώ τα γλυκά
4 πολυ παρείστικο και με πολλές εκδηλώσεις
5 μπορείτε να ζητήσετε να γραφτείτε μέλος για έκπτωση κάθε φορά 7%
εχει κοσμο παντα οποτε ζητούν συγνώμη.










να ο λόγος του να κοιτας ψηλα εξω
ο χοντρός ειναι το σήμα τους
τα βυζακια της μαριας λεγετε και σκας
θα το βρείτε. Βενιζέλου 23 54624 Θεσ/νικη τηλ.:2310 220043, 2310 275016,
Την παρασκευη που θα ερθει εκει θα παμε.

και μην ξεχναμε να δειτε την συναντηση που εχουμε για καφε
μην παω τσαμοα ρε παιδια εναν καφε να τον πιουμε και εδω για κοιταξτε διπλα και απαντηστε

22 σχόλια:

  1. Κουκλίτσα μου μέχρι να σας έρθουμε θα μας έχει μάθει όλα τα κατατόπια^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκφρασου μου τεραστιες δεν φανταζεσαι τα βυζακια τα τρωνε 2 και σκανε αληθεια παιδια μην τολμησετε να παρετε πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χριστιανα τους φιλους μου- εστω και ηλεκτρονικους δεν τους αφηνω μονους- ελατε εσεις και δεν θα ειστε μονοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ειναι αυτο το πιατο? πουρες με ρυζι? και τι αλλο εχει μεσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα έρθουμε θα έρθουμε! μόνο το πότε μένει^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραίο φαίνεται, θα το έχω υπόψη όταν ανεβω Θεσσαλονίκη!
    Φιλιά, καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!ρε συ εγώ έχω όχι και πολύ καλή γνώμη για αυτό το μαγαζί. Γιατί μια φορά που πηγα μου σέρβιραν ψάρι περασμένης δεκαετίας, αλλά και μανιτάρια με ονοματεπώνυμο σιδηρόδρομο, που ήταν κονσέρβα. Επίσης όσα θαλασσινά πήραμε, απο μεζέ δηλαδή, ήταν για κλάμματα. την άλλη φορά θα δοκιμάσω κρέας. αν και αυτό αποτύχει, το μαγαζί απορρίπτεται δια παντός. Πρόσφατα πήγα στη Μολυβο, και τρελλάθηκα. Έχεις πάει???πότε είναι ο καφές??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι τέλειο το στέκι αυτό και ναι έχω φάει πολλές φορές όταν πήγαινα Θεσσαλονίκη!!
    Ο κατάλογος είναι υπέροχος και οι ονομασίες των φαγητών έχουν πολύ πλάκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εκφρασου δεν ειναι πουρες ουτε ρυζι κατι αλλο μαγικο που πρεπει να το φας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χριστιανα μου αντε με το καλο κοριτσι μου να βρεθουμε και σαν ζευγαρια γτ μαζι θα μεινουμε στο ξενοδοχειο και θα σας γυρισουμεεεεεεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελενα μου να το εχεις και οσοι μενετε στην πολη ε; ειναι τελειο γραφικο ζεστο μερος και πολυ περιεργα φαγητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μαγδαληνη εμεις δεν ειχαμε παραπονο και οχι δεν εχω παει δυστυχως μαλλον θα το κοιταξω που κοντα ειναι; βρε διπλα το εχω ποτε ειναι ο καφες κοιτα τη φωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. νταρκ μου κοιτα να βρεις αλλους 13 να πατε γτ αξιζει και δοκιμαστε γκαστρομενη σαρδελα, και τα κανονια του ναυαρωνε τηγανια μανιταριων οποσδηποτε βυζακια της μαριας για 2 ατομα ειναι το ενα πιατο και φυσικα οταν σας φερουν το γλυκο ζεστους λουκουμαδες με σοκολατε και τσεεζ καιεκ φατα οοοοοοοοοοολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σταχτοπουτα μου πες τα γτ κανεις δεν με πιστευει ειναι πολυ ζεστος χωρος και με καλη μουσικη και κεφι. οσο καλυτερο σερβις με το χαμο που γινετε
    ααααααα και μακαροναδα του κοντε να παρετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΠΑΤΡΟΝ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ!!
    ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΩ!....ΓΙΑ ΝΑ ΡΑΨΩ!!!..
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς να τον δεχτείς!!!!και να περνάς πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. είναι γνωστό σε όλους, ότι τα φαγάδικα της Θεσσαλονίκης είναι για καλοφαγάδες!!!!

    σε πειρασμό μας βάζεις μικρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. λουρδη μου ακομα να παρω τα στοιχεια σου δεν ξερω τι να κανω για να τα παρω πες μια ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χρυσανθη μου και εσεις να ερθετε να δειτε τι καλα εχουμε θα περνω καλα οσο εχω καλο κοσμο γυρω μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. λυχνε μου μην σκας ελα εδω να φας και μετα με τετοιο ξεφρενο ρυθμο για χορο θερμιδες δεν θα εχω για να δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις