Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΑΣ

Καλημέρα, καλημέρα.....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ....   
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑ. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΙΚΡΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ...
Και ναι, ήρθε η ώρα μου να μοιράσω και εγώ το βραβείο μου, το άβαταρ μου όπως λέτε
Λοιπόν, θα χαρώ να γράφετε όσοι είστε μέλη μου και όχι μόνο κάποιοι αλλά χωρίς αυτούς δεν θα ήμουν εδώ
Για αυτό θα τους χαρίσω την εικόνα μου και να την έχετε στο σπίτι σας να την βλέπω να την χαίρεστε οκ;

ΛΟΙΠΟΝ το βραβείο παει. στους:
1   CHRIS
2   foufoula89. 
3 para-kelsoscooks
ΧΑΡΑ 
5 effie 
6 next_day 
7 μοντέρνα σταχτοπούτα
el. mar
mariaZ
10  lourdi- lourdaki
11 maria 
12 ρεββεκα
13  ΕΛΕΝΑ
14 chris
 15 Αλς
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΕΔΩ
ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ ΖΗΤΆΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΚΑΛΑ;

30 σχόλια:

  1. Ιωάννα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!
    Πάω να το "κρεμάσω"
    Φιλάκια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕς ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ...ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιουπιιιιιιιιι να η πρωτη που πηρε το βραβειο της αντε και οι αλλες κοριτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φουφουλα μου και εγω σε ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ, είναι πολύ όμορφο!
    Δεν σε έχω ξεχάσει για το μέιλ μου, αλλά την περασμένη βδομάδα μπήκα για εγχείρηση (ευτυχώς όλα καλά) και καταλαβαίνεις τι τρεχάματα είχα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πουλοπον μην σκας ολα καλα εδω θα ειμαι οποτε θες με λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύυυυ!!!!!!!!!!!Το παίρνω κ πάω στο σπιτάκι μου...κάτσε να ντυθώ καλά γιατί κάνει κρύο!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ δεν κατάλαβα ακριβώς τι γίνεται με τα βραβεία να μου εξηγήσει κάποιος ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ελ μαρ ντυσου καλα γιατί φυσααααααααα
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εφφιε κοιτα να δεις μπαινεις στο google βαζεις βραβεια για μπλογκ διαλεγεις μια φωτο και μετα κανεις αναρτηση με τα ονοματα που θες οκ;
    να σαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Το άβαταρ σου είναι υπέροχο!!
    Δεν υπάρχει πιο όμορφη εικόνα από ένα μωράκι!!
    Χρόνια πολλά σε όλες τις γυναίκες λοιπόν!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σταχτοπουτα μ να το βαλεις σπιτι σου να το χαρεις ομως
    κανεις πολυ ωραια δουλεια
    χρονια μας πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστώ για το δώρο. Πάντα μου άρεσαν τα μωρά της Anne Geddes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ για την τιμή, θα το βάλω άμεσα!!!
    ΑΥτά τα μωρά είναι η αδυναμία μου.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. para....να σαι καλα βρε και εγω για αυτο εχω τρελαθει να κανω τετοια παζλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαρα και εμενα εγιναν τελευται οχι ολα βεβαια και για αυτο τα κανω παζλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΜΩΡΑΑΑΑΑ...ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ!ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΙΤΑΤΗ ΚΑΙ ΖΟΥΖΟΥ!
    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μαρακι εισαι και εσυ μια απο τις γυναικες που λατρευουναυτα τα μωρα ε?και εγω για αυτο τα κανω παζλ αντε με το καλο να μπει σπιτι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχχχχ ευχαριστω!!!

    συγγνωμη που αργησα ειμαι ξεχασιαρα και λιγο πιεσμενη απο το χρονο!! να σαι καλα κοριτσακι μου!!! πολλα φιλακια και χρονια μας πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αλς μου αρκει να το βαλεις στο σπιτι σου να το χαιρομαι οταν το βλεπω χιχι να σαι καλα και παντα γερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ήρθα και παρέλαβα και σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
    Με τιμάει ιδιαίτερα αυτή σου η κίνηση, μιας και είμαι νέα στο σπιτάκι σου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
    ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!
    ΜΟΥΑΤΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε ευχαριστω πολυ για την τιμη που μου κανεις.θα το βαλω αμεσως στο σπιτακι μου...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. γιουπιιιιιιιιιι αλλη μια που με εβαλε στο σ πιτακι της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. νεξτ νταυ να εισαι καλα και να το βαλεις ε...
    δεν εχει θεμα αν εισαι νεα η παλια μην ξεχνας πως και εγω μωρο ειμαι ακομα εδω μεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. λουρδι μου σε περιμενω και για τα στοιχεια σου
    και κοιτα θελουμε και αλλες φωτο απο την κρητη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λίγο καθυστερημένη αλλά να μαι κι εγώ!!! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο...είναι μεγάλη μου τιμή!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χιχι καλιο αργα παρα ποτε παρτο και βαλτω σπιτακι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μαρια τι θα γινει με την αναρτηση μου για τα παζλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις