Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!!!

ΑΧ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΟΥ!!!!
Ααααχχχχ
Παιδιά ήθελα να σας το πω, έτσι απλά και αυθόρμητα. Πήρα μέρος -ελπίζω δηλαδή σε έναν διαγωνισμό φωτογραφίας- αν πήρα ετοιμαστείτε να ψηφίζετε οκ;- και επειδή εγώ από τέτοια τεχνολογία δεν το κατέχω είπα στον Χρηστάκη μου που το ε΄χει πιο πολύ να μου στείλει κάποιες φώτο του από το κινητό του που έχει καλύτερη επεξεργασία εικόνας. Μου έστειλε που λέτε ένα μειλ αλλά δεν μπόρεσα εγώ να τις στείλω και το καλό μου ετοιμάζει να στείλει το μαιλ και με ρωτά:
Τι τίτλο θέλεις να σου βάλω
και του λέω:
εικόνες έτσι άπλα βρε πουλάκι μου, δεν είναι και τόσο σημαντικό
και μου λέει:
χμ!!!!!!! το βρήκα...
και όταν το παίρνω ο τίτλος ήταν...
I WILL LOVE YOY
Ήταν η στιγμή της μέρας, που μου άρεσε και με έκανε να γελάσω και να μου κάνει την μέρα πιο ωραία.
Δεν ξέρω αν σε όλους αρέσουν οι εκπλήξεις, αλλά ξανανιώνουν, και μου άρεσε που σκέφτηκε να μου μεταδώσει έτσι, ένα μήνυμα που ήθελε. Μακάρι να το κάνεις συχνά καλέ μου, με κάνεις να νιώθω ωραία και σημαντική και να το κάνετε και εσείς στους δικούς σας οκ;;;
Υπόσχεση;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις