Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ....

ΑΥΤΌ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ!!!
Βρε παιδί μου, τι μας πιάνει εμάς τις γυναίκες να παντρευτούμε, δεν ξέρω και είμαι πολύ αντίθετη σε αυτόν τον θεσμό, αλλά οκ. Μπορεί να είμαι αντίθετη, στο νταβατούρι εκείνης της μέρας, αλλά επειδή όταν το κάνω θέλω να το θυμόμαστε σαν ωραία ανάμνηση, ας είναι όμορφο.
  Βρήκα λοιπόν, μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα,- για όταν θα έρθει εκείνη η ώρα-, και της είπα ότι χωρίς το νυφικό που μου άρεσε μόνο από αυτήν, δεν παντρεύομαι- σορρυ Χρηστάκη μου, αλλά η μαμά σου από εδώ θα μου το πάρει καλά;;;- γιατί είμαι δύσκολη στις αλλαγές, και βαριέμαι το δοκίμαζε, ντύσου, κανε πρόβα και τέτοια. Άπαπα εμείς απλά θα τα κάνουμε, να το χαρούμε, σαν πάρτι να το θυμόμαστε, όχι φασαρία για το τίποτα.
Όποια μένει στην Θεσσαλονίκη και ετοιμάζεται για γάμο, εγώ θα της κάνω την εξής πρόταση....
μπείτε σε αυτό το Blog  http://oikosalessandra.wordpress.com/
 και μιλήστε μαζί με την κοπέλα, η πάτε από κοντά.
Ανάλογα το γούστο σας θα βρείτε το καλύτερο, γιατί γίνονται στο χέρι μερικά και όχι με ύφασμα Κίνας.
Δείτε τις προσφορές και όλα θα πάνε καλά.
Πραγματικά διαδώστε το και στις φίλες σας!!!
ΤΟ ΕΞΩ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ

ΤΟ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ
 Σας έδωσα μια ιδέα απο τι μπορείτε  να βρείτε, απο εκεί και πέρα μπείτε και τρελαθείτε.

11 σχόλια:

  1. αααα!!!! εισαι και εσυ της σχολής του γιου μου
    '''σε γηπεδο και με dj '''
    οταν ερθει η ωρα η καλη ομως ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειρηνη μου ειλικρινα ειμαι ανωμαλη παιδι μου
    δεν ξερω τι ειμαι και τι θελω
    δεν μου αρεσει το νταβαντουρι εκεινης της μερας αλλα θελω και το παραδοσιακο
    δεν θελω πολλες επισημοτητες αλλα να ειναι και ολα ωραια
    να ειναισ αν παρτυ αλλα οχι κατι ξενερωτο
    ασε ασε μπηκες να δεις τι εχει η κοπελα στο μαγαζι τη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας περιμένω στο διαγωνισμό που έχω διοργανώσει στον Ψαρότοπο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λαμπρο μετα τον γαμο να μας κανεις το τραπεζι οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αντε κοριτσια και εκλεκτο γλεντι θα εχουμε νυφικο μπομπονιερες γαμπρο βρειτε και παμεεεεεεεε
    λαμπρο βρηκες αυτο που σ ειπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό να έρθει εκείνη η ώρα, και όταν έρθει να κοιτάξεις να το ευχαριστηθείς όσο μπορείς περισσότερο, όπως εσύ θέλεις, γιατί θα είναι μοναδική μέρα στη ζωή σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα και να μην ερθει δεν καιγομαι κιολας απλα οταν και αν ερθει ας ειναι ηπιων τονων
    και καθε μερα ειναι η ερα μου και μια και μοναδικη δεν ειναι μονο η μερα του γαμου
    ειδες το μπλογκ της κοπελας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν ειναι τελεια;;;; τρελαθηκα και για βαφτηση ειδικα παρα πολυ ωραια και σε καλες τιμες ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ πιο πολύ νυφικά είδα...χιχιχι...όντως έχει καλές τιμές...αχ!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις