Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

ΧΑΡΙΖΩ ΘΕ ΠΕΙ.....ΚΑΛΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ

ΧΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ...ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΒΓΑΖΟΥΜΕ
Μέσα στο σπίτι μας έχουμε, όσα πράγματα βρήκαμε στο διάβα μας , μέσα σε μια βόλτα, όσα δώρα μας φέρναν και δεν μας άρεσαν, όσα ρούχα δεν μας κάνουν πια, όσα αντικείμενα τα έχουμε απλά γιατί μας αρέσουν.
Ξέρω οτι σε όλα τα αντικείμενα έχουμε προσθέσει εικόνες, στιγμές, συναισθήματα και δυσκολα τα χαρίζουμε. Όμως αν σκεφτούμε οτι όταν δίνουμε κάτι που δεν θέλουμε, σε κάποιον άλλον είναι χρήσιμο δεν θα είμαστε καλύτερα;;;
Όταν πέρνετε δώρο στους δικούς σας, δεν έχετε εκείνη την αγωνία να δείτε αν θα του αρέσει;;;;
Αν σκεφτείτε ότι αν δείτε κάτι θα μπορέσετε να το έχετε χωρις να πληρώσετε δεν θα χαρείτε;;;
Κάπως έτσι σκέφτηκαν εδώ στην θεσσαλονίκη μας δυο μέρη που βρήκα και θέλουν την στηριξή σας και να δουν στα πρόσωπά σας την χαρα του δίνω- και πέρνω.  
Ένα νέο δίκτυο- εδω στην θεσσαλονίκη και όχι μόνο- είναι αυτό εδώ. http://groups.yahoo.com/group/thessaloniki_freecycle_group/
 ένας άλλος  χώρος, που πέρα απο χαριστηκό παζάρι έχει και άλλες δωρεάν δραστηριότητες, που μπορείτε να μπείτε και να διαβαζετε το Blog του για να ενημερωνεστε http://micropolis-socialspace.blogspot.com/
Ουπς βρηκα και άλλο ένα Blog στην αναζητηση μου απάνω για κοιτάξτε το. http://xarizetai.blogspot.com/
Είναι ωραίο συναίσθημα να έχεις αυτά που θέλεις χωρίς να πληρώνεις, και να χαρίζεις για να γελούν άλλοι.
Αν θες και εσύ να έχεις κάθε μέρα την προσωπική σου πρωτοχρονιά, χάρισε και ....δεν θα χάσεις!!!!!!!

12 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες, 'εχω ένα σωρό πράγματα που δεν ξέρω τι να τα κάνω!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. deν υπαρχει ωραιοτερο συναισθημα απο το χαριζεις, να δινεις κατι απο το δικο σου, κατι που αγαπας, λιγες αναμνησεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σευχαρηστουμε για την ενημερωση
    μημπως γνωριζεις που μπορω να αποταθω για μια ομαδα που χαριζει τον ...χρονο της
    ναι ναι αληθεια λεω αλλα δεν μπορω να θυμηθω πως λεγετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελενα καλυτερα αν μενεις θεσσαλονικη πανε στο μικροπολις ειναι παντα ανοιχτο και δινεις και περνεις χωρις να ρωτας εχει και μαθηματα για διαφορα πραγματα μπς στο μπλογκ τους και θα δεις οκ; αν σ αρεσει κατι πες το εδω να το μαθουν και αλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αλς ναι οντως και εγω παο το να τα πεταξω ειπα να χαρισω χαμογελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ελενη μου ειλικρινα δεν ξερω που και πως γιατι δεν καταλαβα τι ομαδα εινια αν θυμηθεις πες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαίρομαι πολύ που σε βρήκα (μέσω του top blogs)!Ωραία ανάρτηση & μου αρέσει πολύ το ιστολόγιό σου! Ωραίο όταν γνωριζόμαστε στην blogογειτονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να σαι καλακαλη μου χιχι εισια η πρωτη που με βρηκες απο εκει ευχαριστω αν σε βοηθησω καπου πολυ θα χαρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλήθεια;! Ωραία! Θα χαρώ εάν με επισκεπτείς κι εσύ στο ιστολόγιό μου. Εδώ θα ήμαστε και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν καταλαβα καλα καλλη μου πρεπει να εχεις μια ιστοσελιδα που μου αρεσε και ειπα μακαρι να μπορουσα να δουλεψω εκει- οπως βλεπεις θελω δουλεια- για διακοσμηση εσωτερικων χωρων. αν ναι τοτε ειμαι γραμμενη ηδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο "ΆναυδοςBlog" έχουμε βάλει πρόσφατα, δίπλα στο 'εφημερίδες', ένα εικονίδιο-κουμπί-ψαχτήρι που ψάχνει συγκεντρωτικά σε όλες τις σελίδες που δημοσιεύουν αγγελίες θέσεων εργασίας.
    Επιπλέον, αν πατήσεις το αναζήτηση χωρίς κριτήρια θα δεις όλες τις αγγελίες, και κατά ημερομηνία.
    Επίσης, εμφανίζει θέσεις με έδρα και εκτός Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αναυδε μου να σαι καλα που ηρθες στο σπιτακι μου πηγα στο δικο σου αλλα μπερδευτηκα πρωτον δεν με αφηνε να συνδεθω αλλα δεν βρηκα το ψαχτηρι που λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις