Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

ΓΡΑΜΜΑ ΑΓΑΠΗΣ


Καλημέρα!!!!!!! 
Δώσαμε το μαθηματάκι μας- ελπίζουμε οτι πήγαμε καλά- πάμε βουρ για το επόμενο- άρα πάλι διάβασμα πφφφφ- αλλά είπα να μπώ να πώ την συμβουλή μου πάλι- δεν κρατήθηκα. Να ευχαριστήσω όσους νέους ήρθαν- πολύ μου αρέσει να βλέπω νέους αναγνώστες- να σας μαλώσω που δεν μου αφήσατε ένα σχόλιο και να ευχηθώ να κάνετε την παρακάτω πρόταση.
Οκ ...
Όλος ο κόσμος, δεν τα πάει καλά με το γράψιμο.
 Όμως δεν χρειάζεται ταλέντο για να καταγράψεις τι νιώθεις...
Όταν σας ρωτάνε πως είσαι σήμερα; απαντάτε :καλά, άσχημα, ωραία, χάλια.
Για αυτό δεν θέλει κόπο να απαντήσετε, το λέτε αμέσως, απλά γιατί αυτό νιώθετε.
Όμως όταν απέναντί σας, έχετε τον άνθρωπό σας γιατί δεν του λέτε μια καλή κουβέντα;;
 Ωραία, όταν είναι απέναντί σας δεν σας βγαίνει, όταν είστε μόνοι;
Πάρτε χαρτί και μολύβι και γράψτε ότι θέλετε να της/του πείτε, χωρίς αναστολές.
Μπορείτε να το κάνετε σας παιχνίδι...
Όταν ξυπνάει, όταν κοιμάται, όταν είναι στο γραφείο, όταν μαγειρεύει, μέσα στο βιβλίο που αγαπά, μέσα στο ασανσέρ, μέσα στην τσάντα, πάνω στο ψυγείο, μέσα στο μπάνιο,  αφήστε από ένα πολύχρωμο χαρτάκι με μια απλή λέξη, ένα συνθηματικό σας, ένα τραγούδι, ένα στίχο, ένα ποίημα, μια ατάκα από το σινεμά.
Έτσι, κρατάτε την σχέση σταθερή, ένα μόνιμο χαμόγελο στον σύντροφό σας, το μυαλό σας σε εγρήγορση, και ένα σταθερό , αέναο, χαλαρό παιχνίδι.
Είναι τόσο δύσκολο; ΌΧΙ!!!
Θέλετε μια αλλαγή; Τολμήστε και δεν θα χάσετε...

ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

4 σχόλια:

  1. γειά σου καλή μου!!!καλή επιτυχία στα μαθήματα σου,μα και σε οτι άλλο θέλεις στη ζωή σου!!!ωραία ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστω ιριδα μου να σε καλα που αφησες το σχολιο σου ασε που τα μαθηματα μου ειναι στον αερα λογο απεργειας καθηγητων. εσυ τι κανεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εεεε εγώ το κάνω αυτό....αφήνω μέσα στα συρτάρια,πάνω στο γραφείο,μέσα στις τσέπες, χαρτάκια με...διάφορα λόγια...χιχιχι...κ όταν τα βλέπει γελάει κ μου δίνει ένα φιλί...είναι πολύ ωραίο....βασικά απο τα γενέθλιά του το ξεκίνησα κ το συνεχίζω...μ'αρέσει!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χιχι βρε βρε βρε τι βλεπω εδω;;;;;;
    ενα αταχτο κουνελακι κανει οτι λεμε στην αναρτηση μας και πολυ του αρεσει...
    αχα!!!!!!
    απ και τι βλεπω;;;;;
    για δωρο περνει φιλι αντι για ξύλο ;;;;
    αντε και αλλοι να το μιμηθουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις