Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

ΔΩΡΟ ΜΕ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Ναι οκ έχουμε κρίση. Λεφτά καπουτ...
Το ξέρω, αλλά με το να το επαναλαμβάνετε συνέχεια, δεν το λύνετε, αντιθέτως το μεγαλώνετε το πρόβλημα. Κυρίως μέσα σας, και αυτό θα βγει προς τα έξω, με τις πράξεις σας.
ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΈΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ 100 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ
Αν πιστέψετε αυτήν την φράση έχετε κάνει μια καλή αρχή.
Το θέμα μας είναι ,το δώρο με αναμνήσεις...και είναι τόσο απλό.
Αν κάποιος δικός σας γιορτάζει, τον αγαπάτε, θέλετε να τον κάνετε να γελάσει, να αισθανθεί καλύτερα δεν θέλει κόπο αλλά φαντασία.
Ναι σωστά ακούσατε!
Αυτήν την νεράιδα, που σκορπά γέλιο με το τίποτα και όχι με γνώμονα τα λεφτά.
Μια ιδέα που εφάρμοσα, είναι ο μαγικός πίνακας.
Έχουμε αρκετές γιορτές από εδώ και πέρα, οπότε πάρτε αρκετούς πίνακες ανακοινώσεων σε ότι μέγεθος θέλετε ( ανάλογα το άτομο ) και βάλτε απάνω εικόνες χαρούμενης στιγμής μαζί του, και πολύχρωμα χαρτάκια με ωραία ποιηματάκια ή στιχάκια ή θετικά μηνυματάκια
Ένα θα σας πω....
Θα χαρεί όσο δεν φαντάζεστε και ο λόγος είναι απλός....
Αυτό το δώρο, έχει μέσα του πολύ προσωπικό κόπο, αγάπη, πρωτοτυπία, φαντασία, αλλά και κάτι που δεν φαντάζεστε όταν το κάνετε.
Βάζετε σε εφαρμογή όλες τις καλές στιγμές, να ξανά εμφανιστούν, ώστε να τις ξανά ζήσετε και καλύτερες μην σας πω.
Βλέπετε πως η αγάπη δεν θέλει πολλά...απλά να την νιώθεις και όλα θα πάνε καλά.
ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΕΊΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΔΕΙΞΩ!!!

3 σχόλια:

  1. πολυ θα μ αρεζε να εβλεπα ενα δωρο για εκπληξη εσας;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ τώρα ..ρίχνω μια ιδέα πιο .. πρακτική !Φόρα ένα ..εσωτερικό συνολάκι που του αρέσει , βάλε και ένα φιόγκο επάνω σου με μια καρτούλα ευχών να κρέμεται και να δει χαρά που θα κάνει!Ήμουν στο Βέλγιο τότε νιόπαντρη , η γιορτή του Αγ.Βαλεντίνου άγνωστη για μένα και μου στέλνει λίγο πριν έρθει μια ανθοδέσμη με ...100 τριαντάφυλλα και μια κάρτα..μένω κατάπληκτη και μου λέει αυτός που την έφερε οτι είναι η γιορτή των ερωτευμένων.Δεν μπορούσα να πάω κάπου να ψωνίσω δώρο γιατί δεν ήξερα ακόμα το μέρος, η κάρτα έλεγε οτι σε μισή ώρα θα ήταν κοντά μου..βάζω λοιπόν συνολάκι..του είχα και έτοιμο όμορφο φαγητό (αρχή ήταν τον ..περιποιόμουνα!!!)βάζω και τον φιόγκο απο την ανθοδέσμη καλάθι στη μέση μου.περίμενα να ακούσω το κλειδί και το: mon amour, je suis ici..κλείνω τα φώτα και ανάβνω το φωτάκι στη κρεβατοκάμαρα..Να το δωράκι του λοιπόν ( μου βγήκε και δωρεάν ) γελούσε όλη τη νύχτα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχα πονηρουλα μου
    ωραια καλα εκανες κοριτσιααααααααααααααααα
    ακουτε την παλια βρεεεεεεεε
    μαθηματα θα μας κανει
    χιχι ημουν χορευτρια πολια οποτε τα χορευτικα και τα...δωρακια τα εχω ετοιμα παντα οταν ερχετε
    αν με πιανεις....χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις