Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΜΟΥ.
Χρήστο μου, το ξέρεις πως αυτή είναι η αδυναμία μου... κίτρινα τριαντάφυλλα. 
Σε πολλές γυναίκες αρέσουν γενικά, ανεξάρτητα από το χρώμα τους.
Εμένα αυτά μου αρέσουν. Και το μόνο που επιθυμώ είναι μια μέρα , όταν θα φεύγεις για δουλειά, να τα δω δίπλα μου, με ένα σου σημείωμα για να μου φτιάξουν την μέρα.
  Όλοι οι άντρες εκεί έξω, σας ζητώ να αγαπάτε τις συντρόφους σας. Να τις κάνετε εκπλήξεις, όχι γιατί έχετε κάνει κάτι με κάποια άλλη, από ενοχές, ή γιατί θέλετε να ρίξετε στάχτη στα μάτια.

ΌΧΙ!!!!
Απλά είναι ένα τρόπος, να έχει ενδιαφέρον η σχέση σας. Την κρατάτε ζωντανή.
Η γυναίκα θέλει παιχνίδια, σασπένς που λέμε. Ακόμα και λάθος να κάνετε, ελπίζω να εκτιμήσει ότι μπήκατε στο κόπο, να πάρετε κάτι για εκείνη.
 Στηθείτε σε μια βιτρίνα και σκεφτείτε τον άνθρωπό σας, βλέποντας κάτι που θα του άρεσε. Δεν θέλω δικαιολογίες.
 ΜΠΟΡΕΙΤΕ...
Για το ξεκίνημα της μέρας, αφήστε ένα λουλούδι με ένα μήνυμα, όπως όταν ήσασταν νέος. Και αν δεν το κάνατε και τότε, ευκαιρία να το κάνετε τώρα. 

ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: 
καλημέρα... 30 φύλλα έχουν και κάνουν ένα άνθος. 30 φορές σε αγαπώ, χωρίς να κάνω λάθος.


δεν είναι δύσκολο να το κάνετε ε;


5 σχόλια:

  1. γειααα!! να μαι και γω..
    προσπαθησα να σε βρω απο το πρώτο σου σχόλιο αλλά δεν εμφανισε το προφιλ σου...!

    συμφωνω λοιπον με οσα λες.. νομιζω οτι ολοι εχουμε αναγκη τα απλα και αληθινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν θέλουμε μπορούμε...από απλά πράγματα να κρατάμε τις σχέσεις μας ζωντανές!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ πολυ χαρηκα που με βρηκατε παρα πολυ δεν φανταζεστε ποσο το ειχα αναγκη να δω ατομα λοιπον αν κανετε κατι απο αυτα που λεω και δειτε διαφορα πρωτα μεσα σας θα χαρω να το μαθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεία! Καλή Αρχή!
    είχα παρόμοιο θεμάτάκι με την Αλς γτ ούτε εγώ μπόρεσα να σε βρω στην αρχή...
    checkαρε μια τις ρυθμίσεις του profile γτ δεν εμφανίζει το ιστιολόγιο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ δεν ξερω απο αυτα που με λετε τι να κοιταξω δλδ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις