Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Η ΑΧΤΙΔΑ ΤΗΣ ΑΧΤΙΔΑΣ ΜΑΣ....

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΝ ΕΝΑ!!!
Όταν είπα μέσα μου, να φτιάξω αυτό το blog, είχα ενδοιασμούς. Σκεφτόμουν ότι πόσοι θα μπουν μέσα να το διαβάσουν, τι θα γράφω, τι θέμα να βρω και πολλά άλλα...
Όταν άκουσα ένα νέο άτομο, να λέει ότι εκεί έξω δεν υπάρχει αγάπη, πάρθηκε η απόφαση από μόνη της. Αυτό θα είναι το θέμα είπα. Τα απλά καμιά φορά τα θεωρούμε δεδομένα και δεν τα κάνουμε, λέμε ότι εννοείτε και δεν τα παλεύουμε και περνά ο καιρός, τα χρόνια, έρχεται η πλήξη και λέμε μετά μα τι έκανα λάθος και δεν μπορώ να αλλάξω κάτι γύρω μου.
Δεν ξέρω πολλά από το στήσιμο ενός ωραίου Blog αλλά το παλεύω να μάθω. Ένα λάθος στα σχόλια που δεν επέτρεπε σε όλους να γράψουν κάτι ανάγκασε μια κυρία να μου χαρίσει ένα e-mail που με έπεισε πως καλά έκανα και δημιούργησα αυτόν τον χώρο.
Ο λόγος για την ΑΧΤΙΔΑ μας!!!!!!!!!  http://aktida.blogspot.com/
Ναι την γνωστή σας και πλέον γνωστή μου φίλη, που με έπεισε πως εκεί έξω υπάρχουν ακόμα ρομαντικοί άνθρωποι, που πιστεύουν στην αγάπη- πέρα από τον έρωτα- που πολεμάνε κάθε μέρα για αυτόν, που μέσα από τις μικρές και μεγάλες φουρτούνες της ζωής, τα πάντα ξεπερνιούνται με ένα καλημέρα αγάπη μου, με ένα λουλούδι που ζεσταίνει την καρδιά , με μια καλή κουβέντα, με μια αγκαλιά. Και ναι!  χάρηκα που αυτό το ζευγάρι , μετά από 35 χρόνια γάμου, είναι ακόμα ερωτευμένο- όπως δηλώνει η ίδια και φαίνεται από τον άντρα της- που παλεύουν πέρα από ότι όμορφο χτίσανε- την οικογένειά τους- να κρατάνε ο ένας το χέρι του άλλου ακόμα πιο σφιχτά και να προσφέρουν ισορροπία στον εσωτερικό κόσμο του άλλου.
Πάντως πραγματικά από ένα καλλιτέχνη δεν περίμενα κάτι άλλο. Μια ζωγράφος πάντα δίνει την προοπτική στα έργα της. Πόσο μάλλον στην ζωή της ε;;;;
Αυτό το άρθρο να διαβάσει εκείνος ο νέος και να πιστέψει ότι όλα γίνονται και έρωτας υπάρχει αρκεί να το πιστέψεις και να πολεμήσεις γι αυτόν.
ΕΤΣΙ ΝΑ  ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ!!!!!

14 σχόλια:

  1. Καλέεε! μου έφυγε ο λουκουμάς απο το στόμα ( τον μασουλούσα!!!)..ντρέπομαι καλέ ..Γλυκιά μου, η αγάπη υπάρχει παντού γύρω μας και να θυμάσαι οτι είναι αμφίδρομος.Σ' ευχαριστώ για το κόπο που έκανες για μένα ..δεν το αξίζω τόσο ταβατούρι ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχα το καταφερα να κανω μια κοπελα χαρουμενη με μια ανάρτηση
    ( εξω ο λουκουμας απο το στομα έχει θερμίδες )
    αξιζει αγαπη μου, να υμνεις τον έρωτα, όπου και όταν τον βρίσκεις.
    Κόπο δεν έκανα αγάπη έδωσα να διαβάσουν οι άλλοι που δεν πιστέουν οτι υπάρχει.
    σ ειχα πει οτι χριαζετε βιβλίο ο άντρας σου να γράψει για να τον διαβάσουν οι άλλοι και να μάθουν κάτι.
    Αφου το ζεις το αξίζεις καιμην ντέπεσαι να υπεριφανευεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο love2love για ολα αυτα που εγραψες για την γλυκια μας την Αχτιδα και τον συντροφο της ζωης της
    χωρις να τους εχω γνωρισει νομιζω οτι τους βλεπω στις δουλειες που κανουν μαζι ή στην κουζινα που δημιουργουν με αγαπη γιαυτους που αγαπουν
    να εισαι καλα εσυ που εγραψες αλλα και εκεινοι οι2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ ειρηνη μου ευχαριστω για τα καλα σου λογια και εγω ετσι τους ενιωσα αλλα και λιγο ασχημα νιωθω γιατι ντρεπετε λεει για οσα ειπα μπορει να μην της αρεσε που το εκανα και στεναχωρηθηκα λιγακι αλλα να σαι καλα και εκεινοι που ειναι παραδειγμα για ολους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκιά μου σ' ευχαριστώ ακόμα μια φορά απλά δεν θεωρώ οτι είμαι κάτι ξεχωριστό, υπάρχουν στα μπλοκ τόσες άξιες άλλες, θα τις γνωρίσεις σιγά σιγά.Απλά να θυμάσαι κάτι για μένα, δεν θυμώνω και δεν παρεξηγούμαι ποτέ και είμαι αυτό που φαίνομαι..πάντα αληθινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπερα ...Εχω την τυχη να ζω στην Θεσσαλονκη ,την χαρα να γνωρισω την Αχτιδα απο κοντα... λογω του blog..Ειναι πραγματικοτητα οτι το ζευγαρι ειναι ζεστο ,ανθρωπινο και μας εχει αγκαλιασει ολες εδω μεσα τις φιλες ...Αλλα προσοχη υπαρχει ενα προβλημα ...Οποια θελει να διατηρησειτην σιλουεττα της μακρια απο το σπιτι της γλυκειας μας Αχτιδας ..Θα φυγει παρεα με παραπανισια γλυκα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεθαύριο συμπληρώνω 34 χρόνα που είμαι μαζί με τον άντρα μου, τα 26 από αυτά παντρεμένοι!
    Πάντα αγαπημένοι και ερωτευμένοι!
    Και βέβαια υπάρχει αγάπη και πολλή αγάπη μάλιστα!
    Δυστυχώς όμως ο νέος που αναφέρεις δεν είναι η εξαίρεση! Πολλοί είναι οι νέοι με τις ίδιες απόψεις.
    Δεν ξέρω τι φταίει γι αυτό, τρέμω όμως στην σκέψη ότι ίσως φταίμε εμείς οι γονείς!
    Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι ίσως έχουμε περάσει λάθος μηνύματα και αξίες στα παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια σου love,
    ειμαι φιλολογια δινω αλλα 2...!!
    εσυ τελειωνεις??

    κουραγιο και ωραια η αναρτηση-αφιερωση σου.. αραγε εμεις θα ειμαστε τοσο ευτυχισμενοι μετα απο χρονια γαμου??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχτιδα μου μενω θεσσαλονικη και πρεπει να σε γνωρισω- αλλα το σκεφτομαι γιατι κανω διαιτα και μολις σταματησα το γυμναστηριο για λιγο- μακαρι ματια μου να σε αρεσε γιατι στεναχωρηθηκα λιγακι . όλες εχετε αξια μην υποβιβαζεις εσενα και οταν γνωρισω τις αλλες θα τις κανω και εκεινες μην σκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. θεσσαλονικια ελπιζω να εγινες αναγνωστης μου - οπως εκανα και εγω στο δικο σου σπιτι- να βρεθουμε ολες μαζι γιατι εχω κατι στο νου μου να κανω σε εχω και στο προφιλ μου και θελω την βοηθεια σου σε κατι. θα ακουσω την συμβουλη σ και δεν θα παω στην αχτιδα νηστικη - χιχιχι- αντε και μακαρι ν βρησκουμε τετοιες κοπελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελενα μου καταλαβαινεις οτι μεθαυριο η αναρτηση μου θα ειναι για σενα και μην πεις τπτ οτι δεν θελω δεν μπορω γιατι ααααααα
    μπραβο κουκλα μου να τα περνατε καλα πρωτα οι δυο σας και μετα με τους αλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αλς αλλη μια στην μεγαλη ομαδα των ανεργων φιλολογων θα εισαι και εσυ αχ αχ
    εγω ειμαι τεχνολογα γεωπονα ωρε- το λεω και στο προφιλ μου για- και ακουμε
    ναι θα ειμαστε ευτυχισμενες ερωτευμενες πιασμενες χερι χερι με τον συντροφο μας γιατι ετσι μας αρεσει οκ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μπαααα οχι εγω διαλεξα τη φιλολογια γιατι πολυ απλα μου αρεσε οποτε οταν κατι σαρεσει βρισκεις δουλεια ο κοσμος να χαλασει!!! αυτο να χεις στο νου σου κ συ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αμα την αγαπας ολα καλα θα σε πανε γιατι θα εισαι αξια για αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις