Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Η ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ...ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΦΑΙΝΕΤΕ

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
Όχι δεν τρελάθηκα.
Τα πάντα αρχίζουν ωραία, όταν τα παρουσιάζεις ωραία από την αρχή. Η αγάπη είναι άπιαστο αγαθό, αλλά και το πιο σημαντικό. Χωρίς αυτήν τίποτα δεν στεριώνει σωστά...? 
Σήμερα το πρωί ή αύριο σηκωθείτε και πείτε: πως μπορώ να κάνω την μέρα μου καλύτερη; Πως μπορώ να κλειδώσω στην μνήμη μου κάτι καλό για να πάει η μέρα μου καλά;
Εσείς οι άντρες, ας σηκωθείτε 10 λεπτά πιο νωρίς και ας κάνετε ένα ζεστό φλιτζάνι καφέ, καλή ώρα όπως στην φώτο, να βάλετε μέσα σας όλη την αγάπη σας, και να χαρείτε όταν θα δείτε τον άνθρωπό σας να το απολαμβάνει. θα το εκτιμήσουμε, να είστε σίγουροι. Είναι η στιγμή που θα χαρείτε, γιατί θα έχετε χαρίσει ένα χαμόγελο, σε εσάς και στο άνθρωπό σας. Δεν είναι τίποτα δύσκολο, μην βάζετε δικαιολογίες μπροστά, του στυλ: δεν μπορώ, δεν προλαβαίνω, γιατί μόλις το πείτε, όντως δεν θα έχετε χρόνο.
 Μια θετική σκέψη, μπορεί να σας κάνει να δείτε πιο αισιόδοξα την μέρα. όσο και να μην το πιστεύετε, ξεκινήστε και σε λίγο καιρό θα με θυμηθείτε.
ΠΕΙΤΕ: καλό καφέ αγάπη μου, και ελπίζω να βρήκες την κρυμμένη μου καρδία μέσα στο φλιτζάνι που σου έδωσα.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ

2 σχόλια:

  1. ΜΠΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΣΠΤΙΚΟ ΣΟΥ.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ.
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ.Μια θετική σκέψη, μπορεί να σας κάνει να δείτε πιο αισιόδοξα την μέρα.
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γιουπιιιιιιιιι
    ηρθε ο σκρουτζακος μου στο νεο μου σπιτι που καθολου γρουσουζης δεν ειναι και μου ειπε τα καλυτερα.
    να σαι καλα καμαρι και μακαρι να βοηθησω γιατι εκει εξω πολλοι ταλαιποριουνται

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις