Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΠΡΩΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ....

....Ως blogger  ( καλά το είπα;;;)


έτσι νιώθω από τότε που γράφω, και μακάρι να σας το μεταδίδω.
Λοιπόν, δεν θα το πιστέψετε, αλλά από την στιγμή που μπήκα και άρχισα να γράφω... ηρέμησα.
 Έδιωξα το άγχος των εξετάσεων και το μυαλό μου κόλλησε, στο πώς θα κάνω καλύτερο το blog μου, πως κάθε μέρα που θα μπαίνω, θα γράφω κάτι νέο που θα αρέσει και θα βοηθήσει, πως θα έρχονται πιο πολλοί αναγνώστες και θα μου αφήνουν την γνώμη τους. 
 Σήμερα δίνω το τελευταίο μάθημα της πρώτης εξεταστικής, που οκ δεν τα πήγα και τόσο καλά, χτες πέρασα ένα μάθημα που το είχα άχτι με 9 και πολύ το χάρηκα, σήμερα εύχομαι να γράψω κάτι, και από αύριο, πάμε με άλλον αέρα για την δεύτερη εξεταστική,που θα είναι και καλύτερη.
 Αυτό που με ηρέμησε, είναι ότι βρήκα έναν άλλον κόσμο, που δεν τον περίμενα. Δεν με νοιάζει τι είναι ο καθένας, αν είναι όσα λέει, αλλά το γεγονός ότι με αυτά που γράφει, σε κάνει μέλος της ζωής του ( χωρίς απαραίτητα να είναι κουτσομπολιό ) με χαλάρωσε, μου άρεσε, μου έδειξε ότι καλά έκανα και το ξεκίνησα και μακάρι να βρω άτομα, που θα τα έχω και πέρα από το blog στη ζωή μου.
  Βλέπω ότι έχετε γίνει πολλοί μια παρέα, βρίσκεστε από κοντά , ανταλλάσσετε δώρα και είναι μαγικό, πως μέχρι χτες 2 άγνωστοι, είναι φίλοι από το τίποτα.
Το κακό με μένα είναι ότι δεν έχω υπολογιστή , και κάνω ότι μπορώ απ έξω, θέλει πολύ περισσότερο κόπο, και τρέξιμο για να τα προλάβω όλα. Δεν πειράζει όμως αξίζει και είμαι σίγουρη , ότι όλα μπορούν να αλλάξουν για όλους μας....με αγάπη.

ΤΡΙΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ :
έχει κρύο....
πάρτε τον άνθρωπό σας πάτε ταξίδι, πάτε μια βόλτα, μοιραστείτε στιγμές, κάντε έρωτα και από την Δευτέρα που θα τα ξαναπούμε,  όλα να τα δείτε διαφορετικά... περιμένω νέα σας


κάντε ότι λέει, όχι μόνο σήμερα αλλά για πάντα!!!!!

12 σχόλια:

  1. εύχομαι την δευτέρα που θα μπορέσω να το δω να μου έχετε αφήσει την γνώμη σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και βέβαια έκανες πολύ καλά που άνοιξες το blog σου, είναι πολύ όμορφο!
    Καλή επιτυχίας στις εξετάσεις σου!
    Επίσης να σου πω ότι μέχρι χθες δεν μπορούσα να αφήσω σχόλιο στο blog σου, είχες κάποια ρύθμιση που δεν επέτρεπε τα σχόλια, σήμερα βλέπω την αφαίρεσες!
    Φιλιά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΓΩ ΕΡΧΟΜΑΙ...ΜΑ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ...ΓΙΑΤΙ?
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α! ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ..ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωραια!! επιτελους μπορουμε να αφησουμε σχολια!!!

    ωραια θα ηταν να πηγαιναμε καμια εκδρομουλα αλλα η εξεταστικη πιεζει, οποτε μονάχα μικρες ανασες..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επιτυχία στο μπλογκ σου και συγχαρητηρια για την προσπαθεια σου παρολο που δεν εχεις υπολογιστή .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΧΑΛΑΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΝΙΩΘΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ.ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελενα μου εκανα οτι μου ειπε μια φιλη και μαλλον για αυτο μπορεις να γραψεις ευχαριστω που γραφτηκες στο σπιτι μου ευχαριστω για την αποδοχη και την αγαπη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λουρδη μου ελπιζω να μπορεις να γραψεις πλεον ευχομαι να ειστε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αλς αν μπορουσα να διοργανωσω και μια εκδρομη για οσους επισκεπτονταν το blog μου να γνωριστουμε απο κοντα ξες τι καλα που θα ηταν;; να το σκεφτω για πιο μετα.
    εσυ τι σπουδαζεις;;; εχεις πολλα να δωσεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κετι ήταν κάτι που το ειχα αναγκη να βγαζω παο μεσα μου οτι σκεφτομαι και να βοηθω κοσμο να τον κανω να εστιασει αλλου καιο να γνωρισω νεα ατομα. απο τοτε που το εκανα δεν εχω τοσο αγχος για την εξεταστικη και το μυαλο μου ειναι ολο εδω το ξες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σκρουτζακο μου μονο τσιγκουνης δεν εισαι στις ευχες και στα περασματα σου απο όλους .είπα και γω καιρο ειχα να σε δω
    το περασα αλλα έχω ακομα πολλά και ας ελπισω να εχουμε εξεταστικη εσυ ολα καλα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις