Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

Σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα κατοικίας. 
Νομίζω είναι ένας χώρος, όπου εγώ προσωπικά τον σέβομαι πολύ. 
Όταν ο καθένας απο τους δικούς μου ανθρώπους, και πολύ περισσότερο ένας γνωστός μου, ανοίγει το σπιτικό του και με δέχεται, για μένα είναι σημαντικό. 
Λένε πως αν δεις πως το έχει διακοσμήσει ο καθένας τον χώρο του, θα έχεις μια ιδέα απο τον ψυχικό του κόσμο και το γούστο του. 
Μπορεί. 

 Μπορώ να μείνω μέρες μέσα στο σπίτι χωρίς να βγώ, και να έχω τόσες δουλειές που ούτε φανταζόμουν. Οκ χαλαρώνω, δημιουργώ, αλλά δεν είναι και για πολύ να μένεις μέσα. 
 Τελευταία μου αρέσει να μπαίνω στην κουζίνα και να κάνω γλυκά. Με πιάνει κατα καιρούς. 
Διακοσμώ χειροποίητα κεριά, που δημιούργησα και θα τα δώσω στους δικούς μου ανθρώπους. Μαγειρεύω για να χαλαρώσω για όσους αγαπώ.. Αναγκαστικά μένω μέσα και διαβάζω για να γράφω κείμενα, και χωρίς ηρεμία δεν βγαίνει. 
 Σκέφτομαι ότι κάποιοι δεν έχουν κρεβάτι και κάνω οτι μπορώ για όλους. Εκτιμήστε οτι έχετε και δώστε και σε άλλους. 

3 σχόλια:

  1. σε τετοια σπιτια με τετοιους χωρους και γω θα εμενα σπτι και δεν θα εβγαινα χαχαχαχα
    Καλό μήνα, καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα κορίτσι μου!χάρηκα που ξαναβρεθήκαμε γιατί ΄ελειπα καιρό απο τα δρώμενα μετά το ατύχημα της μαμάς μου!τώρα όλα καλά οπότε θα τα λέμε κανονικά!μου άρεσε η ανάρτηση,τη βρήκα πολύ γλυκιά γιατί να σου πω το σπίτι μας αντανακλά την προσωπικότητά μας..εκεί χαλαρώνουμε εκεί είναι και το καταφύγιό μας!γιαυτό όπου μπορούμε να συμβάλλουμε με το οτιδήποτε περνάει απο το χέρι μας θα είναι πραγματικά πράξη ζωής!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις