Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΤΕΛΕΙΑ ΒΙΝΤΕΟ

Εχω ένα απωθημένο να ζήσω απο την αρχή μέχρι το τέλος την διοργάνωση ενος γάμου. 
για αυτό αναζήτησα στο youtube πολλά εχθές και ανακάλυψα μερικές ωραίες παραγωγές. 
κατέληξα σε μια εταιρεία που θα ήθελα να μου κάνει  το βίντεο του γάμου μου ... 
πρωτον με αυτο εδω το βίντεο του χάρη και της μαρίας  έχω ρίξει το κλάμα της ζωής μου γιατί τόσο ωραία λόγια για γυναίκα απλά και μεστα σε συναίσθημα δεν έχω ξανα ακούσει... 
χαχα πλακα κανω εχω ξανα ακουσει αλλα μάλλον εχθες ειχα ανάγκη να πιστέψω οτι υπαρχει αγάπη 
ο Χάρης το έλεγε απο μωρο θελω την μαρία μου και του ήρθε 

η βάλια είπε μια ιστορία για την ζωή της με τον σταύρο απλά και όμορφα. όπως έγιναν μέσα ε έναν χρόνο. και έμαθες πολλά για οσα ζεις δλδ με τον ανθρωπο σου. κοιτάς την ζωη αλλιως μετά απο αυτό το βίντεο γάμου. δες εδώ

και απο το δεύτερο γάμο κέρδισα ένα νέο κόλλημα. το τραγούδι μανταρινι μου  
με αυτά που είδαν και άρεσαν στα ματάκια μου σας αφήνω 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις