Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Βάζω κόκκινο χρώμα στα γράμματα όπως και τα συναισθήματά μου είναι όλα έντονα και ωραία. 
 Πρέπει να παραδώσω ένα κείμενο για τον τρύγο και τρέχω να προλάβω... με θετική ενέργεια θα το κάνω. έχω συνεργασίες με διάφορα site και τρέχω να δημιουργήσω νέα κείμενα... πτώμα έχω γίνει να παλεύω με τις λέξεις ...
  εχθές είχαμε τριανδριώτικα και χόρευα μέχρι αργά παραδοσιακούς χορούς... εκεί είδα πόσο μεγάλη σημασία έχει να ήμαστε κοντά στις ρίζες μας πλέον και να βιώνουμε έντονα την καταγωγή μας... πήρα φόρα και είπα οτι θα παω να γραφτώ στα ποντιακά.
 έχω βρει πολλούς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς που θέλω να πάρω μέρος και σκέφτομαι κόνσεπτ διαφορετικά για κάθε κείμενο. 
 αλλά το καλύτερο δεν σας το έχω πει ακόμα 
ΒΡΗΚΑ ΔΟΥΛΕΙΑ
ναι ναι μεσα σε μια βδομαδα που ειμαι στην πολη μου με αγάπησε ξανά και μου έδωσε δουλειά σε μια κάβα με πολλά κρασιά λικερ τσιπουρα αλλα και ταξιδια. 
αυτά εσείς; 

2 σχόλια:

  1. Καλη επιτυχία και καλη έμπνευση!
    Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα σου ευχηθώ καλή αρχή στην καινούργια σου δουλειά
    και προσοχή στα ξίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις