Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ;

Επέστρεψα σπίτι μου στην Θεσσαλονίκη. 
δεν ξέρω αν θα είναι για καλό το ψάχνω και το παλεύω να δω τα θετικά του. 
όσοι έχετε μείνει μόνοι και γυρίσατε στους γονείς σας ξέρετε πως είναι... δυσκολα... 
Ψάχνω για δουλειά... σίγα η μόνη είσαι θα μου πειτε; κάτι έχω στο νου μου να κάνω εγώ  απο μόνη αλλά θα δείξει τι και πως...
οι συνεντεύξεις για δουλειά και βάουτσερ με έχουν κουράσει. οποτε ουτε καν μπαινω στην διαδικασια να κανω αιτηση. 
  θέλω να είναι κάτι νεο και δημιουργικο. 

κυρίως έχω ανάγκη να χαμογελάω και το κάνω μετά απο καιρό... 
προς το παρον βλέπω νεους και παλιους φιλους καταγραφω ιδεες γραφω λογοτεχνει και καλα μην νομισετε κανένα ντοστογιευσκι, διαβαζω να ξεχαστω και κραταω νεες ιδεες και ανησυχιες 
  ψαχνω για ραπτομηχανη και νεα υφασματα γιατι το πηρα αποφαση θα ραβω για μενα πραγματα και κοιταω σχεδια και πατρον 
 νομιζω οτι η επιστοφη στο σπιτι ειναι περιεργη υποθεση 

2 σχόλια:

  1. στην ιδια φαση ειμαι κ εγω!!! σε καταλαβαινω!! υπομονη και ολα καλα θα πανε!! ξεκινα ενα χομπι να περν αη ωρα να ξεχνιεσαι και σιγα σιγα 8α μπεις σε σειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και γω τα ίδια, όπου κι αν πάω θέλουν προυπηρεσία. Τι κρίμα που δεν γεννηθηκαμε με αυτη; ή θέλουν μέσο, παράμεσο και δεικτη....Πόσο θλιβερό. Εγω εκανα και φέτος αίτηση για τα βάουτσερ της ντροπής και ελπίζω.....Τουλάχιστον να αποκτήσω και κάπου αλλού προυπηρεσία...Ξεφευγω μαγειρεύοντας και γραφοντας!
    Καλη τυχη σου ευχομαι απο καρδιας!
    Καλό μας ξημέρωμα! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις