Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη για όλες τις εποχές 
γίνονται πράγματα σε διαφορετικές πλευρές της πόλης και μετά βρίσκεσαι με γνωστούς σου και λές μα καλά που έγινε αυτό και δεν το ήξερα; 
 κάπως έτσι νιώθω και εγώ. επιέλους έχω ξανά επιλογές να διαλέξω που θα πάω και ι θα κάνω όλα κοντά μου και όλα ενδιαφέροντα ... 
 με το που θα βαλω στο σπιτι μου ξανα ιντερνετ θελω να σας δείξω νεους καλλιτέχνες εικόνες απο την δική μου φωτογραφικη μηχανη - γιατι αποφασισα πως οσο απλο και αν ειναι κατι θα το φωτογραφιζω- με μια παλη στην αρχη και με μια πιο μεγαλη στο τέλος μηχανη. 
 εφαρμοζω συνταγες ζαχαροπλαστικης στο σπιτι με μικρες παρααγες. διαβαζω ξανα βιβλια παο ην βιβλιοθηκη μας. πηγαινω σινεμα και ολα τα εχω κοντα...
 και νεα σχεδια και ιδεες μπαινουν στο νου μου για εργασια...

6 σχόλια:

  1. Η Θεσσαλονικη είναι έρωτας και θα την ανακαλυψεις σιγα σιγα!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 5 μηνες ελλειψα μπαχαλο την κανανε πολλες αλλαγες και προσπαθω να τις μαθω αλλα παντα ιδια μαγευτικη

      Διαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις