Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΡ

Ξύπνησα μια μέρα, είπα την φράση είμαι σταρ
και απο εκείνη την στιγμή πριν τρεις μήνες το λέω σε κάθε ευκαιρία που έχω.
Όχι μην με υποβιβάσεις είμαι grand ψωνάρα και το λέω μόνη μου. απλά αγαπάω τον εαυτό μου είναι μια ατάκα που την λέω για να ηρεμήσω ψυχολογικά και μου αρέσει. 
Κάπως έτσι μου ήρθε να το γράψω σαν έκφραση την στιγμή που το ζήτησε η Kelloggs πάνω στο κουτάλι που θα κέρδιζα. 
Μετά απο τρεις μήνες ήρθε λοιπόν αι πλέον είμαι σταρ και με την  βούλα. 

Να βρείτε μια ατάκα που όταν την λέτε σας κάνει να νιώθετε καλά, να έχει μέσα το πιο δυνατό και ειλικρινές συναίσθημά σας και να την γράψετε κάπου που να την βλέπετε συχνά. 
Απο εκεί και πέρα όπως λέει και η μάνα μου 
σταρ κριθαρ δεν ξέρω τι είσαι αλλα προσγειώσου 
εγώ απλά της λέω δεν μπορώ να κάνω αλλιώς αφού γεννήθηκα έτσι και για να ξεχωρίζω 
φιλιά και καλές δημιουργικές στιγμές με τον εαυτό σας 

1 σχόλιο:

  1. Χαχα μ'άρεσει πολύ αυτό το ποστ σου! Πρωτότυπη ιδέα αυτό με το κουτάλι... Εγώ θα σκεφτόμουν να γράψω το ψευδώνυμό μου :P

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις