Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΙΩΑΝΝΑ

Σήμερα έχω γενέθλια. 
Κοιτάζω όλες τις προηγούμενες αναρτήσεις μου και αποφάσισα να μην ζητήσω τίποτα. 
Να πω πως ότι έρθει θα είναι για καλό. Ή τουλάχιστον έτσι θα το δεχθώ. 
Κοπέλα μου... κάτσε κάτω και σκέψου τι σε κάνει να χαμογελάς. Πέρασε ένας χρόνος γεμάτος και δημιουργικός, με ανατροπές και αποφάσεις δύσκολες, με γέλια, χαρές, κλάμα, νέα άτομα, πολλές χαρές ανατροπές, δημιουργία, και μέσα απο όλα αυτά τα νέα μαθήματα που πήρα έμαθα καλύτερα εμένα. 

  Ιωάννα... Να ελπίζεις κορίτσι μου πως αυτό που θέλεις είναι ικανό και να γίνει . Μόνο αν το κάνεις θα συμβεί. Διάλεξε άτομα που σε αγαπάνε χωρίς υποχρέωση αλλά γιατί το νιώθουν. Διάλεξε λέξεις και συναισθήματα που θα γεμίσουν τον δικό σου ουρανό. 
Όποια δουλειά και να διαλέξεις κάνε την καλά με πάθος και με όρεξη. Όνειρα και τόλμη για κάτι νέο. ότι θέλεις ρίσκαρε και τόλμησε να το ακουμπήσεις έστω. 
Και κυρίως υγεία και ηρεμία μέσα σου. Με έναν άνθρωπο που θα αγαπάει εσένα και εσύ εκείνον. 

TANTI AUGURI 

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις