Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

ΑΤΑΚΑ ΕΒΔΟΜΗΝΤΑ ΤΡΙΑ



Θα δώσω ότι έχω απο εμένα. Τα πάντα ή τίποτα. 
Δεν θέλω να υπάρχει κάτι άλλο μεταξύ μας. Κανένα εμπόδιο. 
Απλά εμείς. Μόνο εμείς. 
Βάζω τα δυνατά μου κάθε φορά να σου δείξω τον καλύτερο μου εαυτό.  Χωρίς δεύτερες σκέψεις. 
Είναι κάτι που μου βγαίνει απο μέσα μου και το δημιουργείς μόνο εσύ. 
Εσύ με έκανες να σε αγαπάω, και με κάθε αναπνοή μου να το λέω παντού, σε όλους, και δυνατά. 
Σε αγαπάω δυνατά. 
Σου δίνω την καρδιά μου και την ψυχή μου, επειδή θέλω να σε κρατήσω δίπλα μου για να προχωράμε μαζί σε όλα.
Όλο μου το είναι τελειωτικά.
Μόνο εσύ με σώζεις με την αγάπη σου.
Κάθε φορά που με αγγίζεις δεν μου φτάνει, δεν μου είναι αρκετό. 
Και θέλω να ξέρεις πως έρχομαι μπροστά στα μάτια σου σαν εικόνα όταν ξυπνάς. Κάθομαι δίπλα σου στον καφέ σου.  Δουλεύεις και θυμάσαι τι σου έχω πει. Χαμογελάς με κάθε τι που μπορεί να με θυμίσει μέσα στην μέρα σου. Κρύβομαι στο κρεβάτι σου, ακόμα και όταν οι γονείς σου είναι εκεί. 
Βλέπουμε ταινίες αγκαλιά και κοιμόμαστε με όνειρα μπλεγμένα. 

2 σχόλια:

  1. τι ομορφες εικονες!
    εχουμε ολοι την ταση να κοιταμε να αναλυουμε τα ασχημα, ενω υπαρχουν τοσο ομορφα μικρα πραγματα που ξεχναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο εσύ με σώζεις με την αγάπη σου. Μόνο και μόνο γι' αυτό τον στίχο, σε ευχαριστώ!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις