Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

ΜΟΝΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΕΙΛΗ ΝΑ ΜΕ ΑΓΓΙΖΟΥΝ

Μόνο τα χείλη σου να με αγγίζουν. Στα αληθινά, στα ψέμματα, στα δύσκολα, στα εύκολα. ΠΑΝΤΑ. 
Να με αγγίζουν και να ανατριχιάζω. Μόνο στην σκέψη οτι θα το κάνεις να τρελαίνομαι. Να γελάς γιατί ξέρεις την σκέψη μου. 
Θέλω αποκλειστικά στο χρονικό διάστημα της απουσίας σου, να αγγίζουν τα χείλη σου τα δικά μου. Τα δώρα μου, το άρωμά μου στο μαξιλάρι σου, σημειώσεις μου προς εσένα. 
Να ενωθούν 4 μικρά κομμάτια σάρκας . 
Την στιγμή που θα με αγγίζουν, θα πηγαίνω πίσω στις στιγμές που περάσαμε μαζί και ήταν μαγικές. Στις βόλτες μας, στα ταξίδια μας, στους καυγάδες μας, στα συγνώμη και στα σ αγαπώ μας. 
  Μόνο τα χείλη σου να με αγγίζουν ...
τα πραγματικά. όχι μέσα απο εικόνες και απλές λέξεις. Αλλά μέσα απο ήχους αγαπημένης μουσικής μας και απο στενή επαφή μεταξύ μας. Να μην ξεκολλάμε γιατί χωρίς αυτή την μικρή σάρκα που λέγεται χείλος δεν κάνουμε αλλιώς. Δεν γίνεται αλλιώς, μου ανήκει το στόμα σου και ότι παράγει ...
ήχους, φιλιά, γεύσεις, κινήσεις, προτάσεις...
Θέλω με το που θα με βλεπεις να με φιλας ώρες, και να χορτάσω τα χείλη σου που είναι σαν κεράσια. 
Να με ακουμπούν και να ξέρεις πως με αυτή την κίνηση μπορείς να με κάνεις, εσύ και μόνο εσύ, να λύνομαι και να δένομαι σαν κόμπος και σαν άμορφη μάζα στα χέρια σου. 
Τα φιλιά σου, είναι σκέτη δύναμη ικανή να με κάνει να μείνω στην αγκαλιά σου και σε στενή επαφή μαζί σου για πάντα.  Με κακομαθαίνουν και γίνομαι το μωρό σου που πρέπει να προσέξεις σε κάθε του κίνηση. 
 Για αυτό δεν μπορείς να με αφήσεις μόνη, χωρίς αυτήν την επαφή. 
Δεν είμαι η τύπισσα που θα μπορεί να ζήσει χωρίς αυτά, και όποτε μου τα παίρνεις έχω στέρηση.   Η στιγμή που γίνομαι παιδί, γυναίκα, φίλη, ερωμένη, είναι οταν με φιλάς ΕΣΥ. 
Για αυτό, ακόμα και αν λέων αν δεν μπορείς ή αν δεν θέλεις να με φιλάς, απλά κάπου γύρω σου θα έχω κρύψει εγώ πολλά δικά μου κόκκινα στίγματα, όταν τα θες να τα κλέβεις. Έχεις γεμίσει τις ρωγμές της καρδιάς μου και των χειλιών με φιλιά, δεν μπορώ να τα δώσω σε άλλον δεν ξέρω αν θα τα εκτιμήσει. 
Δεν σου ζητάω κάτι υπερβολικό, αλλά μόνο αυτό που μπορείς να κάνεις. Μόνο τα δικά σου χείλη να με αγγίζουν ...

3 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις