Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ ΤΡΙΑΝΔΡΙΑΣ



Σήμερα στην γιορτή σου ανήμερα ήρθα στο σπιτικό σου Άγιε μου Σπυρίδωνα. 
Όπως πάντα έτσι και σήμερα σε θυμήθηκα.
Σου άναψα 3 κεριά 
ενα για ευχαριστώ για όταν με ακούς και μου τα φέρενις όλα βολικά στην σωστή ώρα
ενα για όσους είναι στα νοσοκομεία 
και ένα για όσα μου έρχονται 
πάντα και το ξέρεις ακόμα και 100 κεριά σε άλλες εκκλησίες να ανάψω μόνο εσύ με ηρεμείς...
άγιε σπυρίδωνα δώσε βοήθεια σε όλους μας και ξέρω οτι το κάνεις εμείς δεν το βλέπουμε
δεν αγαπάω τυχαία την κέρκυρα παρά μόνο γιατί είσαι και εσύ εκεί και μας ηρεμείς.
πρόσεχε τον κόσμο και όλα θα είναι διαφορετικά 

2 σχόλια:

  1. Πόσο συγκινήθηκα.!! τι μου θύμησες!!! εκει διπλα στον Αγιο Σπιρύδωνα βοήθεια μας..!! στην Θεσσαλονικη μου ήταν το πατρικό μου...τωρα είμαι τόσο μακρυα ..!!! να είσαι καλα που με πήγες πολλα χρόνια πίσω..να περασεις ενα όμορφο Σαββατοκύριακο..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που έγραψες όσα αισθάνεσαι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις