Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ


Πρέπει να έχεις πίστη ότι το μέλλον θα είναι καλύτερο. Όλοι μας φτιάχνουμε την αλήθεια μας σύμφωνα με τις πεποιθήσεις μας. Πρέπει να είστε σε θέση να εμπιστεύεστε ο ένας τον άλλον. Εάν ξ εμπιστοσύνη σου κλονίστηκε στο παρελθόν, αντιμετώπισε τα αρνητικά συναισθήματα. Να είσαι εκείνη που λες ότι είσαι. Όταν εστιάζεις την προσοχή σου σε κάτι υπάρχει εξέλιξη και ωρίμανση. Να , οραματίζεσαι με όλη σου την δύναμη εκείνο που θέλεις. Αυτό που πιστεύεις αυτό θα συμβεί. Όσα θέλουμε τα ελκύουμε και η πίστη και η εμπιστοσύνη ότι θα γίνουν είναι ένα σημαντικό μέρος της διαδικασίας. Να πιστεύεις λοιπόν, ότι τα όνειρά σου, ετοιμάζονται ήδη στην μεγάλη κοσμική κουζίνα και πως θα κάνουν την εμφάνισή τους πανέτοιμα! 
θα με βρείτε εδώ για κρασί AGRIGATE.GR
εδω παλια για κρασί FUITPLUS.GR
εδώ θα με βρείτε για τα κοσμήματα μου ΓΩΝΙΕΣ
μπηκα και στον χώρο τησ μόδας TI AMO FASHION

για τους foof bloggers έχω μια έκπληξη. θέλω να μπείτε ΕΔΩ να το γευτείτε. θεικό

8 σχόλια:

  1. Καλημεεεεραααα

    Ωραιο ποστ ανεβασιαρικο
    Κατι εχω παθει με τις λεξεις σημερα

    Να περνας ομορφα
    μη ξεχνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παναγιωτη μου μετα απο καιρο μου γραφει και ενας χαχα
    τι επαθες σημερα; ποια λεξη σου εκανε κλικ σημερα;
    περναω καλα κανω οτι αγαπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τυχερη που κανεις οτι αγαπας
    αληθεια κανει καποιος κατι για
    εσενα γιατι σαγαπαει;
    Τα φιλια μου καλο μου
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοιτα το οτι ειμαι χωρις σχεση δεν σημαινει οτι δεν εχω ανθρωπους γυρω μου που σκεφτονται για μενα ή τουλχαιστον θελω να πιστευω οτι με σκεφτονται.
    μα πανω απο ολα θελω και προσπαθω καθε μερα να τα εχω καλα με ενα ατομο
    την ιωαννα την ξερεις;
    αν οχι θα σου πω πως ουτε και εγω για αυτο θελω να ξυπναω για να την μαθω.
    αλλαξε μεγαλωσε και δινει για να παρει σε ανθρωπους και αντικειμενα.
    κοιτα κανε και εσυ μια λιστα τι αγαπας και πιστεψε τα τοτε και μονο τοτε θα γινουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχα ναι και εγω δεν μιλαω για ερωτικη σχεση γενικα για
    ανθρωπους μιλαω.
    Να εισαι σιγουρη οτι ξερω πολυ καλα τι αγαπαω δεν ειναι αναγγη να κανω λιστα. Οτι χριαζετε το εχω στην καρδια μου.
    Συνεχεια θα μεγαλωνεις και θα αλαζεις και δεν θα σταματησεις ποτε να σε εκπλησεις.

    φιλια ομορφια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. με εκπλησω καθε μερα που ξυπναω και καθε ωρα που ζω. ειμαι θεα γενικα χαχα καλα κανεις και αγαπας γενικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ηξερα οτι ειχα να κανω με θεα χαχαχα
    Σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αστερι μου εσυ που ολα τα ξερεις μπραβοοοοοοοοοοο
    βρε να εισαι καλα και να διασκεδαζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις