Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

Καλημέρα στις αγάπες μου,
  θέλω να ειστε καλά, ήρεμοι, δημιουργικοί, κεφάτοι.
μπορείτε να πιαστειτε αποκάτι μικρό μέσα στην μέρα σας, και να γελάσετε, είμαι σίγουρη.
  θασ ας πω κάτι για να χαρείτε. βέβαια σας ειπα και σε άλλη ανα΄ρτηση, με πίστη πάντα οτι πάω να σκίσω κόλλες. Ε ναι λοιπόν, το έκανα.
πέρασα μαθηματικά και πέρασα χειμρινά.
είμαι σιγουρη οτι εχω περάσει και τα αλλα αλλα λόγω χιονιού κάθομαι σπίτι και δενπάω να τα δωσω. στην ωρα τους και αυτα.
  που λέτε πηγα χτες στην εκκλησια μας, στην περιοχη μου, να βοηθησω τους φιλους μου στην καθαριοτητα της γιατι σημερα γορταζει ο χαραλαμπος και θα εχουμε λειτουργία.
 σταθηκα μπροστα στην εικονα, και ηταν απο τους λίγους αγιους που με γαλήνεψε η μορφή του. αυτην την εικόνα ειδα και ηρέμησα. ΕΣΕΙΣ;  και ετσι αποφασησα να γράψω αυτήν την αναρτηση και να παρω την εικονα του οταν μπορεσω.
Α και σιγουρα το νιωθω και το θελω, ο επομενος συντροφος μου ετσι θα λεγετε. καντε και εσεις μια προσευχη για αυτο χιχι.
   Να χαιρεστε οποιον έχετε και να πω χρονια πολλα στον χαρούλη μου να εισαι καλα αγορο μου να σε χαιρονται οι δικοί σου, και παντα δημιουργικός να εισαι, δραστήριος, με αγαπη και ονειρα.

θα με βρείτε εδώ για κρασί AGRIGATE.GR
εδω παλια για κρασί FUITPLUS.GR
εδώ θα με βρείτε για τα κοσμήματα μου ΓΩΝΙΕΣ
μπηκα και στον χώρο τησ μόδας TI AMO FASHION
για τους foof bloggers έχω μια έκπληξη. θέλω να μπείτε ΕΔΩ να το γευτείτε. θεικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις