Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΥΛΑΩ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

http://stekiapantouu.blogspot.com/
Καθε φορα που η φαντασια μου εχει δημιουργικο οργασμο εγω ανησυχω.
Δεν ηρεμει αν δεν τελειωσει οτι θελει.
Μετα ομως; Θα το παρει κανεις;
Ευτυχως υπηρχαν πολλες που ενα
κομματι φαντασιας μου , το πηραν για αυτες
Χαιρομαι οταν διαλεγετε κατι δικο μου
και λετε οτι ταιριαζει με το στυλ σας.
Το προσθετετε στην καθημερινοτητα σας.
Πουλησα τα παντα και ηθελα να πω 
ενα ευχαριστω σε οσες τα εχουν.
Καθε κομματι που πουλησα, ανηκει
σε ενα ονειρο
Καθε φορα που πουλαω κατι ευχαριστω οσους το εχουν.Υπάρχουν νεα σχεδια που θα ηθελα την αποψη σας να τα βλεπετε. να γραφτειτε ολοι να με κοιτατε και να με δινετε συμβουλες για να γινω καλυτερη.
μακαρι να σας αρεσει κατι...και να το παρετε για τα αυτακια σας. Να σας πω βεβαια πως υπαρχει και μαι στηλη που ειναι για τους δημιουργους και γραφω αρθρα για να σας γνωρισουν και αλλοι οποια θελει θα της γραψω ενα με ενα μικρο ανταλλαγμα οποτε αν θελετε στειλτε μου ενα μειλ ...
περιμενω αναγνωστες και σχολιααααααα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις