Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΟ ΕΚΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Καλημερα σας ολα καλα?
Ξερω εχω χαθει αλλα δεν γινεται αλλιως με το προγραμμα που εχω. 
Ομως ολα θα αλλαξουν προς το καλυτερο δεν θα με γλυτωσετε βρε
Δηλαδη και να θελατε δεν γινετε
Χτες πηρα υπολογιστη στο σπιτι οποτε θα περιμενω να παρω και ιντερνετ σε στικακι και θα τα λεμε οσο πιο συχνα μπορω.
Μεγαη η χαρα μου μετα απο καιρο γραφω κειμενα στο σπιτι μου μπραβο μου.
Τα νεα μου ειναι πολλα και θα σας τα πω σιγα σιγα. 
Αποφασισα να δωσω και για πτυχιο κρασιου και θελει διαβασμα αλλα εμεις τι λεμε;
ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ
ετσι και εγω στρωνομαι στο διαβσμα και για το συγκεκριμενο πτυχιο το χαιρομαι.
λπιζω αυτο το σκ να ξεκουραστουμε ολοι. 
Να δημιουργησουμε εικονες και αναμνησεις για την εβδομαδα
Και ρε παιδια να σκαμε χαμογελα

Υ.Γ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΒΑ ΟΠΟΥ ΠΗΡΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ

2 σχόλια:

  1. εύχιμαι καλή δύναμη στα διαβάσματα και ένα οπωσδήποτε χαμογελαστό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ωραίο να ασχολείσαι με κάτι που αγαπάς κι ας έχει κι εξετάσεις!! Καλό κουράγιο και καλή επιτυχία :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις