Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Η σχεση μου με τα λεφτα είναι καλη.

Τα αντιμετφωπιζα σαν χαρτια. Οσα εχω τα σκορπω και εκεινα με αγαπουν και ερχονται ξανα. Καλε ειμαι μαγνητης χρηματων. Εχω ενα μεγαλο τραπεζικο λογαριασμο. Εχω ευκολα λεφτα ευχαριστω. Για την ακριβεια πιστευω οτι τα λεφτα βγαινουν ακοπα και συχνα για αυτο δεχομαι απο απο παντου επιταγες. ευχαριστω. Εχω τοσα λεφατα που μου περισευουν. Σαν να καθομαι εγω και εκεινα με βλεπουν και ερχονται απο παντου. Τα λεφτα βγαινουν ακοπα και συχνα. Παιρνω λεφτα καθημερινα απο παντου ευχαριστωωωωωωω. ετσι πρεπει να τα αντιμετωπιζουμε και οχι σαν να ζουμε για αυτα. εκεινα ξερουν πως νιωθουμε και απλα ερχονται αρκει αν τα σκεφτομαστε συχνα μεσα στην μερα αυτα και εναν τροπο ζωης μεσα τσον πλουτο και τσουπ θα τον ζησουμε.

Υ.Γ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ

3 σχόλια:

  1. Χα! Λες να την "αράξω" και να περιμένω;

    Φιλάκια πολλά αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω μείνει με ένα 5ευρο. ευχαριστώ! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχ γέλασα με το σχόλιο της Ιωάννας !!!
    και αφού σου περισσεύουν, να δώσεις και σε κανέναν χριστιανό που λιμοκτονεί ε?
    Καλό σαββατοκύριακο ζουζουνάκι **

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις