Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

ΕΧΩ ΚΑΙ INSTAGRAM ΕΛΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ

Ναι είναι η νέα τρέλα μου
πάντα μου άρεσαν οι ωραίες εικόνες, και το ωραίες είναι υποκειμενικό, αλλά πλέον έχω άλλη ματιά μετά τα σεμινάρια φωτογραφίας. Έμαθα τι να προσέχω και πως να βλέπω μια εικόνα. 
Οπότε λέω Ιωάννα ήρθε η ώρα σου να κάνεις καλή δουλειά για όσα δημιουργείς
Έτσι μπορείς να διαλέξεις και εσύ να δεις τι παράγω κάθε μέρα μέσα απο τα 3 διαφορετικά προφίλ μου 
Σε περιμένω να με ακολουθήσεις και να μου πεις την γνώμη σου 

τσάντες IL-Progetto-Bottiglia
instagram il progetto bottiglia 

κοσμήματα stekia.pantou 
instagram stekia pantou 

και το πιο φρέσκο μόλις 3 ημερών 

τσαι Axiochori Garden/ 
instagram axiochori__garden

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις