Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΤΙ;

 

Από την στιγμή που με διαβάζεις σημαίνει ότι έχεις ελεύθερο χρόνο και είσαι διακοπές ή έχεις μπει σε πρόγραμμα - ή τουλάχιστον προσπαθείς- και κάνεις διάλειμμα από τις δουλειές σου. 
Όπως και να έχει πλέον, σε ευχαριστώ για την ματιά σου και σε ενημερώνω οτι επέστρεψα. 
Και τι με αυτό; 
Σωστά, καλά τα λες. Να σε κρατήσω ενήμερο οτι δεν πήγα διακοπές, και εκμεταλλεύτηκα τον χρόνο μου προς όφελός σου.

                          Πως γίνεται αυτό; 

Θα το μάθεις όσο με διαβάζεις σε βάθος χρόνου. 
Ξεκαθάρισα τα Blogs που διαβάζω εγώ και τα Blogs που με ακολουθούν, όρισα με σαφήνεια το κοινό μου, έθεσα στόχους, έψαξα καλές δουλειές απο Έλληνες μόνο, έκανα φωτογραφήσεις και μίλησα με όλους εσάς. 
Αν θέλεις να μάθεις οτι γύρω σου ο κόσμος δεν χαλάει όπως σου πλασάρουν απλά διάβασε με. Κάτι θα έχω θετικό να σου πω. Αν σου αρέσει η κάθε δουλειά μου απλά μοίρασε την στα social media και αν περνάς καλά απλά πάρε τους Bloggers και γίνεται μέλη στο σπιτάκι μου.

                        φυσικά μην ξεχνάς 

μπορεί να μιλάω και για την δική σου δουλειά, ίσως έχεις πάρει ένα e-mail Μου ή πρόκειται να πάρεις, και αν σου αρέσει η πρόταση μου να συνεργαστούμε. Το μόνο που ζητάω είναι ένα αντικείμενο σου, ανάλογα την δουλειά σου βέβαια, και μια κοινοποίηση στην σελίδα σου το Post Μου και την εικόνα μου απο το Pinterest Μου. Θα σε βοηθήσει. 

                                 Βοηθάει ;

Ναι, θα σου απαντήσω με σιγουριά. Έχω ψάξει άπειρες φορές κάτι άσχετο και έβλεπα πολλά κείμενα μου και τις εικόνες τους μέσα στο Google. Αυτό με κάνει να χαίρομαι και κανονικά θα έπρεπε και εσένα. Όταν θα με βρεις στο e-mail σου λοιπόν, σκέψου τι μπορείς να κερδίσεις με την συνεργασία μας. 

Για αρχή πολλά σου είπα... Έμαθες τα βασικά που ήθελα να ξέρεις, τα άλλα στην πορεία του χρόνου θα τα διαβάζεις. Και που ξέρεις... Ίσως μιλήσουμε με αγάπη για την δική σου δουλειά. 

1 σχόλιο:

  1. Καλως όρισες ξανα κοντα μας..θα περιμενουμε να μαθουμε τα επόμενα νέα σου... καλό μυηνα... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις