Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

ΓΙΑ ΣΕΝΑ FOR YOU

Δεν στο είχα … με εκπλήσσεις … ευχάριστα… !!!!!!!
Και εκεί που λες ότι ξέρεις κάποιον ξαφνικά βλέπεις μια άλλη πλευρά του, και μπορεί αν την δεχτείς και να σου αρέσει, ή μπορεί να την δεις και να φύγεις.
Έτσι ξαφνικά από το πουθενά αναπάντεχα ωραία, σε βλέπω αλλιώς. Με τα ίδια μάτια -4 τα έχω- αλλά με άλλη σκοπιά. Δεν το πίστευα ότι μπορεί να ταιριάζουμε σε τόσα πολλά, να ήμαστε τόσο κοντά σε διαφορετικά θέματα και ναι να μας φτιάχνουν τα ίδια.
Τρελαίνομαι να σου μιλάω, έχω ένα κόμπο αν δεν μου απαντάς, θέλω να ξέρω τις φαντασιώσεις σου, να είμαι μέρος τους, να περνάμε καλά, να κάνουμε από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα μαζί.


Να κρύβεσαι στο νόημα της κάθε λέξης μου, να παίζεις με το μυαλό μου, να ζητάς να πάω ένα βήμα μακριά από ότι είμαι τώρα, να με κάνεις να φτάνω στα όριά μου, να θέλω να σε βλέπω σε ώρες περίεργες και μέρη ασυνήθιστα, μια τρέλα να μας κυριεύει μέχρι να τα πούμε ξανά.
Έχεις δύο χείλη τέλεια, και ένα μυαλό που μπορεί να με απογειώσει. Και ναι αλήθεια δεν στο είχα. Και αυτό είναι που μου αρέσει. Η ανατροπή. Το παιχνίδι που μπορείς και κάνεις. Οι σκέψεις και οι ιδέες που μου βγάζεις. Το ότι μπορώ να μιλάω άνετα μαζί σου για όλα, χωρίς ταμπού. Χωρίς ενοχές χωρίς κόμπλεξ. Εσύ φταις για αυτό και εσύ το κερδίζεις.

Ένα μυαλό που μπορεί να με κάνει να το ερωτευτώ από το πρώτο λεπτό που μιλάει. Έχει μέσα του από ηρεμία μέχρι τρέλα. Και τα θέλω όλα. Για μένα μόνο. Ακούς; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις