της ιωάννας υποδηματοπούλου.
Έχω μια αδυναμία στα αφρώδες κρασιά. Τρελαίνομαι για τις φυσαλίδες, που γεμίζουν το στόμα μου και με κάνουν να ταξιδεύω σε πιο χαρούμενες καταστάσεις. Σε μια διάθεση πιο ανάλαφρη, που να με κάνει να θέλω, να μπω μέσα σε μια φυσαλίδα να ταξιδέψω.
Μέσα στις πολλές δοκιμές που έχω κάνει, πριν δύο χρόνια, δοκίμασα το BLINK ZIBIBBO BRUT, και γνώρισα από κοντά τον δημιουργό του. Πολύ σημαντικό στοιχεί...ο. Πιστέψτε με , συναντήθηκα με το όραμα του οινοποιού Παύλου Αργυρόπουλου, μέσα από την κάθε ξεχωριστή φυσαλίδα του.
Αυτός ο δημιουργός, - όπως έχει πει και σε συνέντευξή του στην Μαρία Νέτσικα- από την προϋπηρεσία του, στην εταιρία του Τσάνταλη, ήξερε πολύ καλά τους αμπελώνες της Λήμνου, και όταν έγινε ανεξάρτητος οινοποιός, αποφάσισε να ακολουθήσει το πάθος του και το όραμα του για τα αφρώδη κρασιά. Πιστεύει ότι μπορεί να είναι στο καθημερινό σπίτι, αλλά και σαν απεριτίφ. Να ακολουθεί τις γιορτές, αλλά και τις απλές στιγμές. Έτσι για αρχή έβγαλε μια μικρή συσκευασία των 375 ml σκεπτόμενος να το δοκιμάσουν πρώτα οι νέοι, και έτσι κυκλοφορεί και σε μπαράκια.
Θα σας δώσω πληροφορίες από έξω προς τα μέσα. Και τι εννοώ με αυτό;
Ένα κρασί δεν είναι μόνο ένα απλό, εύγευστο, πολύχρωμο υγρό, αλλά έχει το μεράκι και το όραμα, αυτού που το παράγει. Για να μεταφερθεί όμως στο κοινό, πρέπει να έχει μια θελκτική συσκευασία, ανάλογη με το στυλ της «οικογένειας» που το παράγει. Το γευστικό αποτέλεσμα είναι το καμάρι του παραγωγού, μα το ένδυμα για την τελική μορφή είναι δημιουργία της ομάδας BEETROOT από την Καλαμαριά. Διαλέχτηκε μια ομάδα από νέους που δεν είχαν ξανά ασχοληθεί με την γραφιστική του κρασιού, και πέτυχαν. Εδώ να πούμε, ότι εργάστηκε πολύ και η κόρη του Φανή Αργυροπούλου, που έχει ειδίκευση στο marketing κρασιού.
Να σας πληροφορήσω ότι όχι μόνο δεν έμειναν να κοιτάνε την ομορφιά του αποτελέσματος τους, αλλά βγήκαν και παρά έξω. Πήραν μέρος και κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο στον διαγωνισμό συσκευασίας Pentawards ενώ το 3ο βραβείο κέρδισε στον διαγωνισμό Die Line στο Σικάγο τον Οκτώβριο του 2011.
Και αφού μας τίμησαν στο εξωτερικό, ας μας μάθουν καλύτερα και στην χώρα μας. Θα σας αποκαλύψω το εσωτερικό του μπουκαλιού. Τι κρύβετε πίσω από τον βραβευμένο, μωβ μανδύα.
Ενθουσιάστηκα και είπα να σας γράψω για ένα Μοσχάτο Αλεξανδρείας, που καλλιεργείτε στη Λήμνο. Παράγεται από βιολογικά σταφύλια και έχει άρωμα από τριαντάφυλλο στο στόμα και στην μύτη, μπορεί να βρεις και κάτι από λεμόνι και εξωτικά φρούτα. Έχει ανοικτό κίτρινο χρώμα και φυσαλίδες με συνεχή ροή. Με μικρή επίγευση και ωραία αίσθηση στον ουρανίσκο, πιστεύω ότι θα συνδεθεί με ωραίες στιγμές σας.
Για να αναδειχτεί, μην πάτε στην μάχη με λάθος όπλα. Θα την χάσετε! Πάρτε ποτήρια τύπου Sparkling και όλα τα αρώματα θα σας αποκαλυφθούν. Σερβίρετέ το στους 12 °C και συνδυάστε το με γλυκόξινες γεύσεις, πικάντικες και με σοκολάτα.
Αν μένετε στην Θεσσαλονίκη θα το βρείτε στις κάβες Αίολος και κάβα Έργον. Την μεγάλη φιάλη με 10-12 €.
Καλές οινικές απολαύσεις!!!
Μέσα στις πολλές δοκιμές που έχω κάνει, πριν δύο χρόνια, δοκίμασα το BLINK ZIBIBBO BRUT, και γνώρισα από κοντά τον δημιουργό του. Πολύ σημαντικό στοιχεί...ο. Πιστέψτε με , συναντήθηκα με το όραμα του οινοποιού Παύλου Αργυρόπουλου, μέσα από την κάθε ξεχωριστή φυσαλίδα του.
Αυτός ο δημιουργός, - όπως έχει πει και σε συνέντευξή του στην Μαρία Νέτσικα- από την προϋπηρεσία του, στην εταιρία του Τσάνταλη, ήξερε πολύ καλά τους αμπελώνες της Λήμνου, και όταν έγινε ανεξάρτητος οινοποιός, αποφάσισε να ακολουθήσει το πάθος του και το όραμα του για τα αφρώδη κρασιά. Πιστεύει ότι μπορεί να είναι στο καθημερινό σπίτι, αλλά και σαν απεριτίφ. Να ακολουθεί τις γιορτές, αλλά και τις απλές στιγμές. Έτσι για αρχή έβγαλε μια μικρή συσκευασία των 375 ml σκεπτόμενος να το δοκιμάσουν πρώτα οι νέοι, και έτσι κυκλοφορεί και σε μπαράκια.
Θα σας δώσω πληροφορίες από έξω προς τα μέσα. Και τι εννοώ με αυτό;
Ένα κρασί δεν είναι μόνο ένα απλό, εύγευστο, πολύχρωμο υγρό, αλλά έχει το μεράκι και το όραμα, αυτού που το παράγει. Για να μεταφερθεί όμως στο κοινό, πρέπει να έχει μια θελκτική συσκευασία, ανάλογη με το στυλ της «οικογένειας» που το παράγει. Το γευστικό αποτέλεσμα είναι το καμάρι του παραγωγού, μα το ένδυμα για την τελική μορφή είναι δημιουργία της ομάδας BEETROOT από την Καλαμαριά. Διαλέχτηκε μια ομάδα από νέους που δεν είχαν ξανά ασχοληθεί με την γραφιστική του κρασιού, και πέτυχαν. Εδώ να πούμε, ότι εργάστηκε πολύ και η κόρη του Φανή Αργυροπούλου, που έχει ειδίκευση στο marketing κρασιού.
Να σας πληροφορήσω ότι όχι μόνο δεν έμειναν να κοιτάνε την ομορφιά του αποτελέσματος τους, αλλά βγήκαν και παρά έξω. Πήραν μέρος και κέρδισαν το χρυσό μετάλλιο στον διαγωνισμό συσκευασίας Pentawards ενώ το 3ο βραβείο κέρδισε στον διαγωνισμό Die Line στο Σικάγο τον Οκτώβριο του 2011.
Και αφού μας τίμησαν στο εξωτερικό, ας μας μάθουν καλύτερα και στην χώρα μας. Θα σας αποκαλύψω το εσωτερικό του μπουκαλιού. Τι κρύβετε πίσω από τον βραβευμένο, μωβ μανδύα.
Ενθουσιάστηκα και είπα να σας γράψω για ένα Μοσχάτο Αλεξανδρείας, που καλλιεργείτε στη Λήμνο. Παράγεται από βιολογικά σταφύλια και έχει άρωμα από τριαντάφυλλο στο στόμα και στην μύτη, μπορεί να βρεις και κάτι από λεμόνι και εξωτικά φρούτα. Έχει ανοικτό κίτρινο χρώμα και φυσαλίδες με συνεχή ροή. Με μικρή επίγευση και ωραία αίσθηση στον ουρανίσκο, πιστεύω ότι θα συνδεθεί με ωραίες στιγμές σας.
Για να αναδειχτεί, μην πάτε στην μάχη με λάθος όπλα. Θα την χάσετε! Πάρτε ποτήρια τύπου Sparkling και όλα τα αρώματα θα σας αποκαλυφθούν. Σερβίρετέ το στους 12 °C και συνδυάστε το με γλυκόξινες γεύσεις, πικάντικες και με σοκολάτα.
Αν μένετε στην Θεσσαλονίκη θα το βρείτε στις κάβες Αίολος και κάβα Έργον. Την μεγάλη φιάλη με 10-12 €.
Καλές οινικές απολαύσεις!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις