Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ΕΧΩ ΩΡΑΙΕΣ ΚΟΥΠΕΣ ΚΑΦΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Καλημερα καλημερα
Ξερω οτι για πολλους ο καφες ειναι φιλος και συνηθεια που δεν κοβετε ευκολα
ομως πρεπει να ξερεις τον σωστο καφε για τον οργανισμο σου
και τον καταλληλο τροπο παρασκευεις του.
Ομως οσο ωραιος και αν ειναι ο καφες που πινεις μια ωραια κουπα σου φτιαχνει την διαθεση
ΣΩΣΤΑ;
Ετσι και εγω δεν πινω καφε αλλα μου αρεσουν οι ωραιες κουπες και βρηκα μερικες να μου φτιαχνουν την διαθεση





Οποτε την επομενη φορα που θα πιειτε καφε σκεφτειτε πως μια ομορφη κουπα σου φτιαχνει το κεφι.

2 σχόλια:

  1. Εγω παντος μια που μου αρεσει ο καφες
    εχω πολλες κουπες και απο πολλα μερη
    Αν και δεν τις εχω φωτογραφισει ποτε δεν εχω παρα να συμφωνησω μαζι σου.

    Τις καλημερες μου, να εχεις μια ομορφη μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παναγιωτη μου πρεπει να τον ελλατωσεις η να βρεις καποιον που να μην σε επιρεαζει τοσο καθε μερα
    και φυσικα περιμενουμε να δουμε τις φωτο σου απο τις κουπες σου ειναι ωραια συλλογη

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις